تور ایتالیا ارزان: سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتسال ایران روزهای 29 و 30 آذر در دیدارهای تدارکاتی در کشور ایتالیا به مصاف تیم ملی فوتسال این کشور می رود.

تور ایتالیا ارزان: سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا ارزان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

احسان اصولی سرپرست کمیته فوتسال روز گذشته خاطرنشان کرد تیم ملی با راهنمایی سیدمحمد ناظم الشریعه به ایتالیا سفر می نماید و وی همچنان سرمربی تیم ملی خواهد ماند.

امروز حسین شمس پیشکسوت فوتسال ایران در تبادل نظر با سایت فدراسیون فوتبال ادعای اصولی را رد کرد و گفت: انجام بازی محبت آمیز با ایتالیا در تقویم تیم ملی قرار گرفته اما هنوز تعیین نیست چه کسی به عنوان سرمربی روی نیمکت تیم می نشیند. ضروری است کمیته فوتسال سریعا راهنمایی تیم ملی را به فردی شایسته بسپارد.

در واکنش به این اظهارات و هجمه ای که به فدراسیون فوتبال بابت تصمیمات ضد و نقیضش صورت گرفت، سایت فدراسیون فوتبال مصاحبه ای با احسان اصولی انجام داد و اصولی در این تبادل نظر بار دیگر بر حضور ناظم الشریعه روی نیمکت تیم ملی در سفر به ایتالیا اطلاع داد.

اصولی در ابتدا گفت: باتوجه به برنامه ریزی که قبل از جام دنیای فوتسال اجرا شده بود و فدراسیون فوتبال ایتالیا درخواست انجام دو بازی تدارکاتی را به فدراسیون فوتبال ایران ارسال نموده بود، در 29 و 30 آذرماه در پارمای ایتالیا به مصاف این تیم خواهیم رفت.

سرپرست کمیته فوتسال اضافه نمود: حضور در عرصه های بین المللی و رقابت با تیم های مطرح دنیا قطعا می تواند برای تیم ملی فوتسال ما مثمر ثمر و آثار خوبی درپی داشته باشد و فرصت خوبی را جهت ارزیابی تیم در اختیار کادرفنی قرار می دهد. ضمن اینکه پذیرش دعوت بین المللی از سوی فدراسیون فوتبال ایران در این دوره و پیرو تاکید رییس فدراسیون از خطوط قرمزی است که به آن توجه شده تا در عرصه های بین المللی نسبت به تعهدات پایبند و فعال باشیم تا فوتبال و فوتسال کشور را بهتر معرفی کنیم.

عضو هیات رییسه فدراسیون گفت: متاسفانه در دور قبل شاهد بودیم که در ملاقات با اسپانیا و برزیل علیرغم پذیرش دعوت از سوی فدراسیون ایران، این تعهد عملی نشد که بی شک به وجهه فوتبال کشور خدشه وارد می نماید.

وی درخصوص زمان اعزام تیم ملی فوتسال به ایتالیا گفت: 27 آذر راهی ایتالیا خواهیم بود و اول دی ماه تیم ملی فوتسال به تهران باز می شود. پیش از اعزام یک اردوی تدارکاتی خواهیم داشت که با نظر کادرفنی انجام خواهد شد. ضمن اینکه در این دو ملاقات، ناظم الشریعه باتوجه به قراردادی که تا سرانجام سال با فدراسیون دارد به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال تیم را همراهی خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 3 بهمن 1400 بروزرسانی: 3 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2044

به "تور ایتالیا ارزان: سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا ارزان: سرپرست کمیته فوتسال: تیم ملی با ناظم الشریعه به ایتالیا می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید