شکست سنگین بایرن در بوندسلیگا

به گزارش آناسی، بایرن مونیخ در هفته سی و سوم رقابت های بوندسلیگا با نتیجه 3 بر 1 در آلیانس آره نا از لایپزیگ بازنده شد تا شانس این تیم برای کسب عنوان قهرمانی به خطر افتد.

شکست سنگین بایرن در بوندسلیگا

به گزارش ایسنا، در حساس ترین بازی هفته سی و سوم رقابت های بوندسلیگا بایرن مونیخ در آلیانس آره نا از لایپزیگ پذیرایی کرد.

باوجود آنکه بایرن مونیخ در این بازی به وسیله سرژ گنابری گل نخست را در دقیقه 25 به ثمر رساند اما در ادامه سه گل دریافت کرد و با نتیجه سه بر یک در این بازی خانگی بازنده شد.

بایرن مونیخ با این شکست با 68 امتیازی در صدر جدول رده بندی بوندسلیگا باقی ماند اما اگر دورتموند در بازی فردا شب خود به پیروزی دست پیدا کند با 70 امتیاز به صدر صعود می نماید و کار بایرن مونیخ برای دفاع از عنوان قهرمانی خود بسیار سخت می گردد چرا که تا خاتمه فصل تنها یک بازی دیگر باقی خواهد ماند.

بایرن مونیخ با توخل روزهای کابوس واری را تجربه می نماید. سران بایرن در حالیکه تیم با ناگلزمن در اوج بود این سرمربی جوان را از کار برکنار کردند و توخل را به عنوان سرمربی تازه خود انتخاب کردند اما با این تغییر نتایج تیم کابوس وار شده است به طوریکه تیم از جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت و از آستانه از دست دادن بوندسلیگا هم قرار گرفته است.

منبع: فرارو
انتشار: 31 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 31 اردیبهشت 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2356

به "شکست سنگین بایرن در بوندسلیگا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست سنگین بایرن در بوندسلیگا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید