طعنه معنادار کلوپ به شیاطین سرخ در آستانه شهرآورد منچستر

به گزارش آناسی، تهران- خبرنگاران- یورگن کلوپ در اظهارنظری طعنه آمیز به منچستریونایتد گفت: ما (لیورپول) نمی توانیم شهرآورد شهر منچستر را تحت تاثیر قرار دهیم و بعید می دانم منچستریونایتد هم توان چنین کاری را داشته باشد.

طعنه معنادار کلوپ به شیاطین سرخ در آستانه شهرآورد منچستر

به گزارش خبرنگاران، روزنامه آ. اس اسپانیا روز دوشنبه نوشت: شاگردان کلوپ با 2 امتیاز اختلاف نسبت به منچسترسیتی صدرنشین لیگ برتر جزیره هستند.

بسیاری بر این باورند که سفر سیتی به اولدترافورد پس از پیروزی یک بر صفر مقابل تاتنهام، آخرین مانع بزرگ آنها در جهت دفاع از عنوان قهرمانی شان به شمار می رود.

این در حالی است که شیاطین سرخ پس از شکست تحقیرآمیز چهار بر صفر مقابل اورتون که ششمین باخت آنها در 8 بازی اخیر این تیم در تمامی رقابت ها بود، با روحیه ای تضعیف شده و متزلزل پا به ورزشگاه اختصاصی خود می گذارند.

در این بین، کلوپ در پاسخ به پرسشی در خصوص اهمیت شهرآورد منچستر، از فرصت پیش آمده برای طعنه و تمسخر یونایتد استفاده کرد و گفت: این بازی موضوعی نیست که ما بتوانیم روی آن تاثیری بگذاریم و شواهد نشان می دهد یونایتد هم چنین توانی را ندارد؛ بازی آنها مقابل اورتون چند چند شد؟ 3 بر صفر یا 4 بر صفر؟!!

مرد آلمانی نیمکت لیورپول در ادامه تاکید کرد: شهرآورد یک بازی معمولی است، بازی که سیتی باید آن را برگزار کند؛ ما هم باید به مصاف یونایتد می رفتیم و تنها تفاوت این بود که آنها در آن زمان به وضوح در وضعیت به مراتب بهتری قرار داشتند و در نتیجه در روزی که شاید روز خوب آنها بود، به تساوی بدون گل رسیدیم.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 20 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 195

به "طعنه معنادار کلوپ به شیاطین سرخ در آستانه شهرآورد منچستر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طعنه معنادار کلوپ به شیاطین سرخ در آستانه شهرآورد منچستر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید