عملکرد صنفی جامعه هتلداران زمینه ساز پیشرفت گردشگری در گیلان است

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، محمدعلی ثابت قدم در نشست هم اندیشی با جامعه هتل داران گیلان که به منظور آنالیز مسائل سرمایه گذاران گردشگری رشت شامگاه شنبه برگزار گردید، اظهار کرد: اگر قرار باشد به گردشگری نگاه ویژه ای داشته باشیم باید عملکرد جامعه هتلداران به سمت صنفی شدن پیش برود.

عملکرد صنفی جامعه هتلداران زمینه ساز پیشرفت گردشگری در گیلان است

اگر علاقمند به سفر با بهترین نرخ تورهای کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

وی در پاسخ به درخواست هتلداران مبنی بر عوارض محلی بر هتل ها اضافه نمود: لایحه ای به شورای شهر در مورد آنالیز و در نهایت ابطال عوارض محلی بر هتل ها ارسال شده و رایزنی های لازم نیز از سوی نماینده مجلس برای اجرای آن انجام خواهد شد.

ثابت قدم به تاثیر هتل ها بر گردشگری شهر رشت اشاره و اعلام کرد: کوشش می گردد با توجه بیشتر به مقوله گردشگری و ایجاد سیمای بهتری در شهر رشت، توسعه گردشگری را در رشت رقم بزنیم.

شهردار رشت اجرای طرح پیاده روسازی را گامی برای توسعه گردشگری رشت دانست و اضافه نمود: در همه معابر اولویت اول و محور اصلی طرح ها، انسان است.

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه اجرای طرح پیاده روسازی باید انجام گردد از همگان نیز انتظار داریم مدافع آن باشند.

ثابت قدم به وجود دیدگاه های مختلف در مورد انجام هر طرحی اشاره و اظهار کرد: به دلیل اجرا نشدن طرح پیاده روسازی، در حال حاضر به جای حمایت از آن، تبلیغات منفی علیه این طرح وجود دارد.

سخنان شهردار در این خصوص به ابراز نارضایتی جامعه هتلداران از اجرای طرح پیاده روسازی در خیابان های مرکزی رشت و متضرر شدن واحدهای گردشگری موجود در بافت مرکزی رشت اشاره داشت.

در ادامه این نشست، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گیلان با تاکید بر اینکه عدم اطلاع رسانی های صحیح نگرانی های موجود را موجب شده است، اعلام کرد: بخش خصوصی و سرمایه گذاران در حوزه گردشگری نقش مهمی در توسعه این صنعت در آمدزا دارند.

حمیدرضا آذرپور حمایت از هتلداران را وظیفه همگانی دانست و گفت: گردشگری گیلان ظرفیت ویژه ای برای توسعه دارد و حمایت hc بخش خصوصی می تواند این صنعت را در استان بیش از گذشته شکوفا کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 767

به "عملکرد صنفی جامعه هتلداران زمینه ساز پیشرفت گردشگری در گیلان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد صنفی جامعه هتلداران زمینه ساز پیشرفت گردشگری در گیلان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید