فیلم جدید جولین مور با استقبال روبرو شد، کسب رای مردم و منتقدان

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از ورایتی، گلوریا بِل ساخته جدید سباستین لِلیو کارگردان نامدار شیلیایی با اکران آزمایشی در پنج سالن سینمایی در نیویورک و لس آنجلس از فروش در هر سالن به طور میانگین به رقم بیش از 30 هزار دلاری دست یافت و همین موجب شد تا این فیلم در مکان سوم از نظر استقبال از فیلم های سال 2019 جای بگیرد.

فیلم جدید جولین مور با استقبال روبرو شد، کسب رای مردم و منتقدان

به این ترتیب این فیلم تنها از کاپیتان مارول دیزنی که فروشش 35 هزار دلار در هر سالن آزمایشی بود و همین آخر هفته فروش بزرگ 153 میلیون دلاری را ثبت کرد جا مانده است و فیلم دیگر پیروز تر نیز فیلم کمپانی مترو گلدوین مایر با عنوان جنگیدن با خانواده ام بوده که فروش 34 هزار دلاری را کسب کرد.

گلوریا بل بازآفرینی دوباره درامی از همین کارگردان با عنوان گلوریا در سال 2013 است که درباره یک زن تنهاست. فیلم گلوریا پیروز به کسب جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین شده بود.

این فیلم درباره زنی طلاق گرفته به همین نام است که باید از دو فرزندش مراقبت کند و با آشنا شدن با مردی با بازی جان تورتورو زندگی اش وارد مرحله جدیدی می گردد.

فیلمنامه این فیلم نیز توسط سباستین للیو نوشته شده و فیلم نخستین بار در جشنواره بین المللی فیلم تورنتو در 7 سپتامبر 2018 اکران شد.

این فیلم پیروز به کسب امتیاز 98 درصدی از سایت راتن تومیتوز شده و فیلم نقدهای خوبی از منتقدان گرفته و بازی جولین مور در آن تحسین شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 983

به "فیلم جدید جولین مور با استقبال روبرو شد، کسب رای مردم و منتقدان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم جدید جولین مور با استقبال روبرو شد، کسب رای مردم و منتقدان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید