قلم قرمز یحیی روی نام 5 بازیکن ، کلکسیون مغضوبان سرمربی پرسپولیس

به گزارش آناسی، اینطور که بنظر می رسد باتوجه به اتفاقاتی که این روزها بین سیامک نعمتی و یحیی گل محمدی اتفاق افتاده باید در آخر فصل منتظر جدایی هافبک سرخ ها با چاشنی دلخوری باشیم.

قلم قرمز یحیی روی نام 5 بازیکن ، کلکسیون مغضوبان سرمربی پرسپولیس

خبرنگاران آنلاین - بهروز رسایلی

یکی از حواشی پنجره زمستانی نقل وانتقالات در فوتبال ایران، نهاده شدن سیامک نعمتی در فهرست مازاد پرسپولیس بود. با وجود این، نعمتی از باشگاه جدا نشد و حالا به نوعی در برزخ گرفتار شده است. بعضی اخبار حاکی از آن است که سیامک به علت مقاومت در قبال فسخ قرارداد مورد غضب یحیی گل محمدی نهاده شده. به این بهانه می توان نیم نگاهی به بعضی موارد مشابه طی 2دوره سرمربیگری گل محمدی در پرسپولیس انداخت.

مهدی مهدوی کیا

بدون تردید سرآمد این دسته از بازیکنان مهدی مهدوی کیاست. داستان او را با یحیی گل محمدی، همه می دانند. کاپیتان و ستاره پیشین پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ دوازدهم و زمان سرمربیگری مانوئل ژوزه تصمیم به خداحافظی از میادین گرفته بود، اما یحیی که آن موقع دستیار بود در مصاحبه ای مدعی شد هرگز اجازه چنین کاری را به کیا نخواهد داد. با وجود این در نیم فصل دوم همان سال و زمانی که خودش سرمربی پرسپولیس شد، در کمال شگفتی بنای ناسازگاری با مهدوی کیا را گذاشت و نهایتا کار را به جایی رساند که حضور این بازیکن در تیم تشریفاتی شد. اشک های مهدی در برنامه 90، حضور کوتاه در فینال جام حذفی برابر سپاهان، شکست پرسپولیس و خداحافظی غریبانه مهدوی کیا هم سرانجام بخش داستانی بود که تا سال ها یحیی را تحت فشار قرار داده بود.

مهدی شیری

او ازجمله بازیکنان مورد علاقه و اعتماد یحیی به شمار می آمد و اتفاقا برای مدت های طولانی اگر انتقادی از گل محمدی مطرح می شد، به خاطر این بود که زیاد به شیری بازی می دهد. با این حال نوع نهاده شدن این مدافع راست در فهرست مازاد پرسپولیس طوری بود که خیلی ها حس کردند در حق او ظلم شده است. گل محمدی بلافاصله بعد از شکست پرسپولیس در سوپرجام برابر فولاد و در مسابقه ای که شیری کارت قرمز گرفته بود، این بازیکن را کنار گذاشت تا اینطور به نظر برسد که او صرفا در پی یک قربانی برای توجیه شکست بوده است. بسیاری عقیده دارند اگر قرار بود شیری به علت ضعف فنی اخراج گردد، مدت ها قبل باید این اتفاق رخ می داد؛ ازجمله زمانی که با آن هند پنالتی عجیب، قهرمانی آسیا را از پرسپولیس گرفت.

محمد انصاری

مدافع محجوب و بی حاشیه پرسپولیس دو بار در این تیم رباط صلیبی پاره کرد. دوران نقاهت جراحی دوم او با حضور گل محمدی همزمان شد. در عین حال با وجود اینکه انصاری آماده شده بود، از سوی یحیی به بازی گرفته نمی شد تا شرایط عجیبی برای این بازیکن رقم بخورد. انصاری از این شرایط گلایه مند بود و آنقدر برای جدایی اصرار کرد که نهایتا باشگاه ناگزیر به موافقت شد.

جلال حسینی

ستون خط دفاعی پرسپولیس در آخرین فصل حضورش در این تیم شرایط عجیبی را تجربه کرد. جلال حسینی در لیگ بیست ویکم اغلب روی نیمکت می نشست و این در حالی است که در غیاب او، ساختار دفاعی سرخ ها دچار تزلزل شده بود. پرسپولیس که فصل قبل از آن با حضور مستمر حسینی فقط 14گل دریافت نموده بود، پارسال در دوران نیمکت نشینی این بازیکن 21گل خورد و به همین علت جام قهرمانی را از دست داد. نهایتا هم حسینی تصمیم گرفت با خداحافظی از میادین، به جمع مربیان تیم اضافه گردد.

سیامک نعمتی

حالا اما نوبت سیامک نعمتی شده است که طعم غضب یحیی را بچشد. این بازیکن دوران نسبتا موفقی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت، اما از ابتدای فصل جاری کمتر بازی کرد و نهایتا در آخرین روزهای پنجره زمستانی، از سوی گل محمدی در فهرست مازاد نهاده شد. با وجود این سیامک حاضر به فسخ قرارداد نشد و در تیم ماند. گفته می گردد یحیی این روزها حتی به این بازیکن اجازه حضور در تمرینات را هم نمی دهد. اگرچه این موضوع مدام تأیید و تکذیب می گردد، اما روشن است که فعلا گل محمدی با نعمتی زاویه پیدا نموده و شاید او هم سرانجام فصل ناچار به ترک تیم با چاشنی دلخوری گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 15 بهمن 1401 بروزرسانی: 15 بهمن 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2315

به "قلم قرمز یحیی روی نام 5 بازیکن ، کلکسیون مغضوبان سرمربی پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلم قرمز یحیی روی نام 5 بازیکن ، کلکسیون مغضوبان سرمربی پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید