فولاد خوزستان و فصلی عجیب ، قهرمان جام حذفی متفاوت تر از همواره

به گزارش آناسی، تیم فوتبال فولاد خوزستان با وجود مسائل فراوان خود را برای لیگ بیست و یکم آماده می نماید.

فولاد خوزستان و فصلی عجیب ، قهرمان جام حذفی متفاوت تر از همواره

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی خبرنگاران ، تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از پر هوادار ترین و شاید محبوب ترین تیم های فوتبال ایران باشد، تیمی که قهرمانی کم ندارد و از باشگاه های پر افتخار لیگ ایران به تعداد می رود.

خوزستانی ها در 2 سال گذشته با وجود ثبات در کادرفنی و مدیریت، اما چندان از نتایج تیم خود رضایت نداشتند، عدم رضایتی که شاید یکی از دلایل جدایی جواد نکونام و سعید آذری از این تیم باشد.

سعید آذری و جواد نکونام در آمار و ارقام عملکرد مطلوبی داشتند و توانستند با کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا آن هم در 2 فصل پیاپی و بعلاوه قهرمانی جام حذفی برای اولین باردر تاریخ فولاد آمار خوبی را برای خود ثبت نمایند. آماری که به علت برخی اختلافات و برخی مسائل برای مدیران بالایی فولاد راضی نماینده نبود خوزستانی ها را مجبور کرد که فصل تازه را با کادر کاملا تازه و البته بر خلاف کادر و مدیریت قبلی کاملا خوزستانی بر سر کار بیاورند.

حمیدرضا گرشاسبی به جای سعید آذری و عبدالله ویسی هم جایگزین جواد نکونام در فولاد خوزستان شد، تیمی که در اوایل فصل جابجایی به شکل عجیبی با به اتمام رسیدن قرار داد بازیکنانش و بعلاوه جدایی چند تن از بازیکنان خود مانند فرشاد احمدزاده، محسن فروزان و زبیر نیک نفس شرایط خوبی را نداشت، اما به یک باره و با حضور گرشاسبی توانستند سایر ستارگان خود مانند پریرا، کولیبالی، انصاری و تعدادی دیگر را در خوزستان نگهدارد و شرایط تیم عبدالله ویسی را سخت تر از قبل نکند.

اما شرایط سخت فولادی ها تنها مربوط به تغییر کادرفنی و مدیریت نیست. چرا که یک سالی است که فولادی ها با پنجره نقل وانتقالاتی بسته روبرو هستند و این موضوع مهمترین مشکل تیم فولاد خوزستان بوده است. مسئله ای که در ابتدا و با روی کار آمدن گرشاسبی یه اسم مدیر فولادی ها امیدواری زیادی برای حل شدن آن می رفت اما به نظر می رسد که عبدالله ویسی خوزستانی هم مانند جواد نکونام باید فولاد را با پنجره ای بسته و با جوانان آموزشگاه خود در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به جنگ حریف های پر قدرت خود ببرد، کاری که نکونام انجام داد و با وجود انتقاد های زیاد، اما پیروز عمل کرد و علاوه کسب اسم قهرمانی 2 سال پیاپی سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کرد.

تیم فولاد خوزستان اکنون چند مدتی است که خود را با ویسی سرمربی که سابقه قهرمانی لیگ برتر با استقلال خوزستان را دارد برای رقابت های لیگ برتر فصل بیست و یکم آماده می نماید.

تیم فولاد خوزستان با کادر فنی تازه خود تا به امروز 3 اردوی آماده سازی پیش از آغاز لیگ برتر را برگزار نموده است، فولادی ها در این اردو ها بازی های محبت آمیز زیادی را برگزار نموده اند و در کل نتایج خوبی را هم به دست نیاورده اند.

اتفاقی که شاید کمی طرفداران فولاد را نگران کند، اما به نظر نمی رسد که عبدالله ویسی که پس از قهرمانی با استقلال خوزستان چندان پیروزیتی کسب ننموده است و از دوران اوج خود دور شده است این فرصت را به راحتی از دست دهد و به راحتی از نتیجه گیری با فولاد خوزستان بگذرد.

فولاد خوزستان قهرمان فصل گذشته جام حذفی ایران و نماینده کشورمان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا فصل 2021/2022 برای فصل تازه فوتبال ایران تیم تازهی را به مسابقات خواهد فرستاد، تیمی که با راهنمایی عبدالله ویسی شاید متفاوت تر از همواره ظاهر گردد.

بیشتر بخوانید

  • خاتمه اردوی تدارکاتی تیم فوتبال فولاد خوزستان در تهران
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 مهر 1400 بروزرسانی: 21 مهر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1936

به "فولاد خوزستان و فصلی عجیب ، قهرمان جام حذفی متفاوت تر از همواره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فولاد خوزستان و فصلی عجیب ، قهرمان جام حذفی متفاوت تر از همواره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید