متقاضیان دکتری شهریور سال 97 برای ارائه حضوری مدارک اقدام نمایند

به گزارش آناسی، متقاضیان جذب دکتری فراخوان شهریورماه سال97 که به وسیله سامانه پیامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن ها اطلاع رسانی شده است، می بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک اقدام نمایند.

متقاضیان دکتری شهریور سال 97 برای ارائه حضوری مدارک اقدام نمایند

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دبیرخانه جذب هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای، متقاضیان جذب دکتری فراخوان شهریورماه سال97 که به وسیله سامانه پیغامکی یا تماس تلفنی و سامانه نور رضوی به آن ها اطلاع رسانی شده است، می بایست نسبت به ارائه حضوری مدارک اقدام نمایند.

طبق این گزارش، مدارک مورد احتیاج برای ارائه حضوری عبارتند از اصل و کپی کلیه مدارک تحصیلی (کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری) با ذکر معدل و مدارک شناسایی (کارت ملی و شناسنامه و کارت خاتمه خدمت برای آقایان) و رزومه علمی، پژوهشی (مقالات منتشرشده در مجلات علمی، پژوهشی، ترویجی و سایر مجلات دارای مجوز از کمیسیون نشریات علوم پزشکی، ارائه مقالات در کنگره های ملی و بین المللی، تألیف و ترجمه کتاب در زمینه تخصصی فرد، مجری یا همکاری در پروژه های پژوهشی، عضویت در هیئت تحریریه، داوری در مجلات معتبر علمی و غیره. اخذ جایزه از جشنواره یا المپیاد معتبر علمی، افتخارات علمی مانند دانشجوی نمونه کشوری، جشنواره های ملی، رتبه های اول تا سوم آزمون ورودی در رشته و دانش آموخته رتبه اول دوره کارشناسی ارشد و دکتری و رتبه اول، دوم و سوم امتحان تخصصی و فوق تخصصی و مهارت فنی/ بالینی ویژه در رشته تخصصی، فعالیت های فناوری)، آموزشی (سوابق تدریس، تهیه طرح درس، طراحی بسته های آموزشی)، اجرایی (عضویت در بنیاد ملی نخبگان و دفاتر استعدادهای درخشان، عضویت در هیئت تحریریه، سابقه خدمت تخصصی به عنوان عضو هیئت علمی، توانایی استفاده از توانمندی های نوین الکترونیک و بانک های اطلاعاتی، راه اندازی فعالیت های آموزشی و گواهی علمی اضافه بر مدرک و شرکت در کارگاه های تخصصی).

همچنین متقاضیان مدارک فوق الذکر را در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ 97/11/29 و 11/30/ 1397 از ساعت 9 صبح تا 13 به نشانی؛ تهران، میدان ونک، خیابان برزیل شرقی، پلاک 4، سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه ای، دبیرخانه جذب اعضای هیئت علمی تحویل دهند.

گفتنی است؛ داوطلبانی که نقص پرونده آن ها در سامانه نور رضوی، اطلاع رسانی شده است. می بایست نسبت به برطرف نقص خود در سامانه مذکور و بارگذاری مدارک مربوطه به صورت کامل، اقدام نمایند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 160

به "متقاضیان دکتری شهریور سال 97 برای ارائه حضوری مدارک اقدام نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متقاضیان دکتری شهریور سال 97 برای ارائه حضوری مدارک اقدام نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید