مدرسه نیمه کاره اسوه منطقه9 با چه میزان بودجه تکمیل می گردد؟ ، هزار دانش آموز در انتظار نیکوکاران مدرسه ساز

به گزارش آناسی، ساخت مدرسه 12 کلاسه اسوه در محله مهرآباد جنوبی از آن دست پروژه هایی است که اکنون به نیمه های راه رسیده و به علت مسائل و کمبودهایی متوقف مانده، اما اگر افراد خیر و نیکوکار مشارکت نمایند در زمان مقرر تکمیل و در اختیار دانش آموزان محروم این نقطه از تهران قرار خواهد گرفت.

مدرسه نیمه کاره اسوه منطقه9 با چه میزان بودجه تکمیل می گردد؟ ، هزار دانش آموز در انتظار نیکوکاران مدرسه ساز

خبرنگاران - مریم قاسمی : مهرآباد جنوبی یکی از محله های شلوغ و پرجمعیت تهران است که در محدوده منطقه9 قرار گرفته و یکی از کمبودهای آن امکانات آموزشی است و بعلاوه مدارس فرسوده آن. به همین علت مجمع خیرین مدرسه ساز شهر تهران از سال ها قبل با دعوت از افراد خیر و نیک اندیش و جلب توجه آنان در نوسازی و ساخت مدارس تازه، در این زمینه قدم برداشته که نمونه آن ساخت مدرسه اسوه در محله مهرآباد جنوبی، خیابان تفرش شرقی و خیابان انصاری است که با وجود همه کوشش ها نیمه کاره به جای مانده است.

مدرسه نیمه تمام اسوه منطقه 9 تهران، با مساحت هزار و 897 متر مربع زیربنا و 12 کلاس درس در حال حاضر آماده واگذاری به خیرین است و در صورت مشارکت خیر یا خیرین نیک اندیش به اندازه حداقل 4 میلیارد و 500 میلیون تومان این مدرسه تکمیل و حداقل هزار دانش آموز در دو نوبت از امکانات آموزشی مناسب بهره مند خواهند شد.

اطلاعات بیشتر پس از تماس تلفنی و یا مراجعه علاقه مندان به مشارکت در ساخت این پروژه ارائه خواهد شد و افراد نیکوکار برای دریافت هرگونه اطلاعات می توانند با شماره تلفن 22240203 تماس بگیرند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 19 فروردین 1402 بروزرسانی: 19 فروردین 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2339

به "مدرسه نیمه کاره اسوه منطقه9 با چه میزان بودجه تکمیل می گردد؟ ، هزار دانش آموز در انتظار نیکوکاران مدرسه ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدرسه نیمه کاره اسوه منطقه9 با چه میزان بودجه تکمیل می گردد؟ ، هزار دانش آموز در انتظار نیکوکاران مدرسه ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید