مصاحبه، رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق: آمریکا می خواهد به وسیله مطالبات مردم عراق به اهداف خود برسد

به گزارش آناسی، رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق تاکید نمود آمریکا می خواهد از مطالبات مردم عراق برای رسیدن به اهداف خود در این کشور سوءاستفاده کند.

مصاحبه، رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق: آمریکا می خواهد به وسیله مطالبات مردم عراق به اهداف خود برسد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، حسن شاکر رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق تاکید نمود که آمریکا در کوشش است تا اعتراضات عراق را به سمت اجرای برنامه ها و اهداف خود در این کشور بکشاند.

شاکر در گفتگوی ویژه خود با خبرنگاران گفت: اعتراضات عراق در ابتدا مسالمت آمیز و در جهت تحقق مطالبات ملت بود؛ زیرا قانون اساسی عراق تظاهرات مسالمت آمیز را تضمین می نماید. اما متاسفانه عناصر نفوذی و خرابکار و نیروهای بیگانه و به ویژه سفارت آمریکا از این تظاهرات ها سوءاستفاده کردند.

رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق افزود: امروز بسیاری از معترضان٬ مداخلات آمریکا را محکوم نموده و شعارهایی ضد آن سر می دهند و اغلب تظاهرات کنندگان مطلع هستند که این مداخلات آمریکا به زودی سبب نادیده گرفته شدن حقوق آنها خواهد شد.

حسن شاکر گفت:آمریکا کوشش می نماید تا به وسیله عناصر و مهره های خود در عراق نقش مهمی در تحولات اخیر کشور ایفا نموده و از مطالبات قانونی معترضان برای اجرای برنامه ها و اهداف خود در عراق استفاده کند؛ اما مطلعی مردم و نیروهای سیاسی٬ نقشه های شیطانی آن را شکست می دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 711

به "مصاحبه، رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق: آمریکا می خواهد به وسیله مطالبات مردم عراق به اهداف خود برسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مصاحبه، رئیس فراکسیون بدر در مجلس عراق: آمریکا می خواهد به وسیله مطالبات مردم عراق به اهداف خود برسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید