تور برزیل: معرفی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز برزیل

به گزارش آناسی، تام ایرلاینز در برزیل | LATAM Airlines

امروز می خواهیم تا یکی از بزرگ ترین خطوط هوایی کشور برزیل را برای شما مورد آنالیز قرار دهیم، شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل که آن را با نام LATAM Airlines می شناسند. این شرکت هواپیمایی در ابتدا هم با عنوان بزرگ ترین خطوط هوایی در برزیل تاسیس شد. در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل را مورد آنالیز و نقد قرار دهیم.

تور برزیل: معرفی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز برزیل

با تور برزیل از کشور زیبای فوتبالیست ها دیدن کنید و شهرهای زیبای ریو و برازیلیا را ببینید.

همه چیز درباره تام ایرلاینز در برزیل

همانطور که در مقدمه این متن اشاره نمودیم، شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل به عنوان بزرگ ترین خط هوایی در کشور برزیل افتتاح شد. شرکت هوایی تام ایرلاینز در برزیل یکی از شرکت هایی هوایی برزیل است که در اوت سال 2010 میلادی با شرکت های هواپیمایی از شیلی به نام لان ایرلانیز و دیگر کشورهای آمریکای شمالی ادغام شد. البته پس از این ادغام، هنوز هم تام ایرلاینزی به وجود نیامده بود بلکه لاتام ایرلاینز به وجود آمده بود. در این جا سوالی که ممکن است پیش بیاید این است که اگر نام این ایرلاین لاتام ایرلاینز است، پس تام ایرلاینز در این میان چه شرکتی است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که در حال حاضر تام ایرلانز یکی از شرکت های تابعه تام ایرلاینز در حال حاضر است. تام ایرلاینز در برزیل در سال 1961 و به نام ائور ماریلیا (TAM - Táxi Aéreo Marília) به وسیله آمارو تاسیس شد.

در حال حاضر تام ایرلاینز در برزیل دارای 166 فروند هواپیما و جت مسافربری است که روزانه به 62 مقصد مختلف در آمریکای شمالی و جنوبی پروازهایی را برگزار می کند. شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل در سال 2014 به عضویت اتحادیه رسمی استارآلاینس عایدی.

اتفاقا این شرکت هواپیمایی در همان سال نیز به وان ورلد هم پیوست. در حال حاضر شرکت مادر و مرکزی تام ایرلاینز در بریل و در شهر سائوپائولو واقع شده است و فرودگاه بین المللی سائو پائولوگوارولخس، فرودگاه بین المللی برازیلیا و فرودگاه بین المللی ریو دوژانیرو گالیائو به عنوان قطب پروازی این شرکت هواپیمایی در حال فعالیت هستند. شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل در بسیاری از کشورهای قاره آمریکا، قطب های پروازی دارند.

کشورهایی همانند: پرو، برزیل، کلمبیا، آرژانیتن و اکوادور نمونه ای از این کشورها هستند که هم کنندگی این ایرلاین را دارند و هم آشیانه پروازی اختصاصی تام ایرلانیز در برزیل را دارا هستند. درباره ارائه خدمات این ایرلاین باید بگوییم که در زمینه ارائه خدمات در حین پرواز این شرکت تغییرات بسیاری را به وجود آورده که از جمله آنان می توانیم به ارائه خدمات ویژه اشاره کنیم. به صورت عمومی تر، اضافه شده شارژرهای مختلف تلفن همراه، سیستم دیجیتال، پذیرایی و تفریح از جمله این خدمات بوده اند.

شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل در سال 2017 میلادی، با راه اندازی شبکه متصل به مسیرهای پروازی شرکت های تابعه، ناوگانی ترکیبی از 315 هواپیمای مختلف را به دنیایان معرفی نمود. این هواپیماها به 137 مقصد در سراسر دنیا و 24 کشور مختلف پرواز می کند.

در ناوگان این شرکت هواپیمایی، 18 هواپیما برای خدمان حمل و نقل و کارگو به 144 مقصد مختلف و در 29 کشور مختلف خدمات ارائه می دهد. به تازگی این شرکت هواپیمایی در پی این امر است که شرکت های هواپیمایی کوچک تر و همیچنین مقاصد بیشتری را علی الخصوص در قاره آمریکای شمالی را به جمع مقاصد و اهداف پروازی خود بیافزاید.

در سال 2017 میلادی تام ایرلاینز در برزیل با اجاد و راه اندازی یک سیستم متصل به شبکه های پروازی خود، تعداد ناو خود را به 315 عدد افزایش داد. 24 کشور و 137 مقصد نتیجه این گستردگی و افزایش بود. بعلاوه در 144 مقصد با 18 هواپیما مقاصد کارگوی این شرکت هستند.

اطلاعات شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل

نام شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل: LATAM Airlines Group

کد یاتا: JJ

کد ایکائو: TAM

شناسه: TAM

وب سایت رسمی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل: www.latamairlinesgroup.net

کلاس های پروازی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل

شرکت هواپیمایی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل دارای کلاس های پروازی مختلفی که به آن صورت ما می شناسیم همانند پروازهای بیزینس کلاس، پروازهای اکونومی کلاس و یا حتی پروازهای فرست کلاس نیست و بیشتر کوشش صاحبین این شرکت هواپیمایی بر این است که بتوانند هر پروازی را چه VIP و چه معمولی را به خوبی برگزار کنند. مسافران این ایرلاین برزیلی می توانند تا از منوی غذایی قابل سفارش پیش از پرواز، مجله ها و وسایل تفریح رایگان و از انواع دیگر خدمات آن استفاده کنند.

پایگاه های عملیاتی و پروازی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز در برزیل

  • فرودگاه بین المللی سائوپائولو
  • فرودگاه بین المللی ریودو ژانیرو
  • فرودگاه بین المللی سائو پائولوگوارولخس
  • فرودگاه بین المللی ریو دوژانیرو گالیائو
  • فرودگاه بین المللی برازیلیا
  • فرودگاه کونگونهاس سائو پاوئولو
  • فرودگاه سانتوس دومنت
  • فرودگاه بین المللی دپوتادو لوئیس ادواردو مگاهاس
  • فرودگاه بین المللی ادواردو گومز
  • فرودگاه بین المللی تانکردو نوس
  • فرودگاه بین المللی سلگدو فیلهو
  • فرودگاه بین المللی هرکیلیو لوز
  • فرودگاه بین المللی پینتو مارتینز
  • فرودگاه ریکایف
  • فرودگاه بین المللی مینیسترو پیستارینی
منبع: الی گشت
انتشار: 22 بهمن 1400 بروزرسانی: 22 بهمن 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2065

به "تور برزیل: معرفی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز برزیل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور برزیل: معرفی شرکت هواپیمایی تام ایرلاینز برزیل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید