معرفی هتل دلتا ساسکاتون ، 4 ستاره

به گزارش آناسی، هتل دلتا ساسکاتون | Delta Saskatoon Hotel

این هتل که در سال 1930 ساخته شده است، در کنار رودخانه ای و در مرکز شهر ساسکاتون واقع شده است. با 10 دقیقه پیاده روی از کلیسای آنجلیکان سنت جان و موزه اوکراین کانادا در دسترس است. دانشگاه ساسکاچوان 2.2 کیلومتراز هتل دلتا ساسکاتون Delta Saskatoon Hotel دور است. رستوران هتل برای صبحانه و ناهار آماده، غذاهای منطقه ای را در محیط آرام ارائه می دهد. پارک تفریحی گلف با 11 دقیقه رانندگی در دسترس است. این هتل همچنین دارای یکی از اقامتگاه ها با بهترین رتبه در ساسکاتون است. در ادامه همراه با خبرنگاران باشید تا به شما هتل دلتا ساسکاتون را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

معرفی هتل دلتا ساسکاتون ، 4 ستاره

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خدمات رفاهی هتل دلتا ساسکاتون

امکاناتی از قبیل امکانات و خدمات برگزاری جلسات و رویدادها با 1500 متر فضای کنفرانس و 14 اتاق جلسه، ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز و دسترسی به اینترنت وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر و دستگاه فکس و فتوکپی در این هتل 4 ستاره دیده می شود. همچنین دارای خدمات خشکشویی، دستگاه خودپرداز بانک، مغازه های هدیه یا دکه روزنامه فروشی، خدمات ورزشی 24 ساعته، مرکز تجاری 24 ساعته، میز پذیرش 24 ساعته، خدمات چک این سریع، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این، پارکینگ نیز با پرداخت هزینه، خدمات حمل و نقل با هزینه اضافی، روزنامه های رایگان در لابی و خدمات عروسی نیز در دسترس می باشد. خدمات تور و بلیط و یک کافی شاپ در هتل در دسترس است که در آن مهمانان می توانند نوشیدنی های مورد علاقه خود را سفارش دهند. ورود به هتل از ساعت 15 بعد از ظهر تا 12 شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان هتل به زبان های مختلف از جمله اسپانیایی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می نمایند.

امکانات تفریحی هتل دلتا ساسکاتون

امکانات تفریحی از جمله استخر داخل سالن (تمام سال)، جکوزی داغ، آبگرم و مرکز سلامتی (هزینه اضافی)، مرکز تناسب اندام و سونا در این هتل 4 ستاره به چشم می خورد. این هتل دارای یک کافه می باشد که می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از آن سفارش دهید و از لحظات خوش اقامت خود در این هتل لذت ببرید.

رستوران هتل

در این هتل صبحانه گرم و سرد در هر روز ارائه می شود.

کافه لانگ استووینLounge Stovin : این کافه در خدمت ناهار، شام و خوراک های سبک است وروزانه باز است.

رستوران سامورایی Samurai: این رستوران متخصص در غذاهای ژاپنی است. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه این رستوران لذت ببرند.

کافه گاردن کورتGarden Court Cafe : این رستوران متخصص در غذاهای محلی می باشد و صبحانه، غذای آماده و ناهار سرو می نماید. مهمانان می توانند از نوشیدنی در کافه لذت ببرند.

سرویس اتاق در محدوده زمانی معین انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

این هتل دارای 255 اتاق در 6 طبقه می باشد و در همه اتاق ها تهویه مطبوع، دسترسی به اینترنت رایگان وای فای و کابلی، روزنامه های رایگان، ملافه های تمیز و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، قهوه و چای ساز، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ماکروویو در صورت درخواست و تلفن از جمله امکاناتی است که در این هتل ارائه می شود. نظافت روزانه انجام می شود، دوش و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سایر ملزومات را نیز شامل می شود. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید کافیست به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تخت اضافی احتیاج داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه اضافه درخواست دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر از هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ: این سوییت ها 20 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کویین: این سوییت ها 20 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کویین با چشم اندازی از رودخانه: این سوییت ها 20 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق کویین کلاب: این سوییت ها 20 متر مربع مساحت دارند، یک تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.
  • اتاق دبل با دو تخت دبل: این سوییت ها 20 متر مربع مساحت دارند، دو تخت دو نفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی نیز می باشند.

فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • دانشگاه ساسکاچوان: این دانشگاه تا شما تنها 9 کیلومتر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا 35 دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید 4 دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم 23 دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه علوم طبیعی: این موزه با شما حدودا 9 کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی 7 دقیقه، با اتوبوس 22 دقیقه و پیاده 33 دقیقه ای خواهید رسید.
  • ورزشگاه گریفیتز: برای رسیدن به این ورزشگاه که حدودا 2 کیلومتر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید 5 دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، 20 دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا 34 دقیقه ای خواهید رسید.
  • بیمارستان سنت پائول: 5 کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی 7 دقیقه ای و پیاده 36 دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید 17 دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • دادگاه ایالتی: این دادگاه با شما 500 متر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا 9 دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود 8 دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • مرکز ساسک تل: 1 کیلومتر با این هتل مونترال فاصله دارد که با تاکسی 13 دقیقه ای و با اتوبوس 25 دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه جی جی دیفن بیکر: این فرودگاه از شما 7 کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را 16 دقیقه ای و با اتوبوس 37 دقیقه بعد خواهید رسید.

موقعیت هتل دلتا ساسکاتون

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل :

کانادا، ساسکاچوان S7K 3G8، ساسکاتون، اسپادینا کرسنت شرقی 601

601 Spadina Crescent E, Saskatoon, SK S7K 3G8, Canada

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 30 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 347

به "معرفی هتل دلتا ساسکاتون ، 4 ستاره" امتیاز دهید

1 کاربر به "معرفی هتل دلتا ساسکاتون ، 4 ستاره" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل دلتا ساسکاتون ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید