مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

به گزارش آناسی، آلبالو ها را پس از هسته گیری، ریز خرد کنید تا در مایه کیک ته نشین نشوند و کیک آلبالویی شما ظاهر بهتری پیدا کند.

مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

- در کیک آلبالویی به جای شیر می توانید از شربت آلبالوی رقیق شده با آب بهره ببرید.

کیک آلبالویی از جمله کیک های خوشمزه ای بوده که می تواند به عنوان یک میان وعده مغذی نیز مورد استفاده قرار گیرد و همان طور که ملاحظه کردید انواع آن به راحتی در منزل قابل تهیه است. امیدواریم این کیک را درست کنید و از خوردن آن در کنار خانواده لذت ببرید. اگر شما هم این کیک را به روش دیگر و یا با مواد دیگری تهیه می کنید، می توانید آن را به وسیله بخشنظرات و پرسش ها با ما و دیگر کاربران خبرنگاران به اشتراک بگذارید. همچنین می توانید طرز تهیه چیز کیک آلبالو به 3 روش را نیز در خبرنگاران بخوانید.

- هنگام خارج کردن کیک نیم پز از فر، باید کیک کاملا پف نموده و حالت مایع نداشته باشد. اگر کیک، حالت مایع داشته باشد، پف آن می خوابد و آلبالو ها در کیک فرو می روند.

در صورت تمایل می توانید از مربای آلبالو در این کیک بهره ببرید. در این صورت مرحله اول و دوم را حذف نموده و پس از آماده کردن مایه کیک و ریختن آن در قالب، مربای آلبالو را از شربت آن خارج کنید و روی کیک بریزید. همچنین می توانید مانند تصویر زیر، بادام ها را روی سطح کیک بریزید.

منبع مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی

انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1952

به "مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: طرز تهیه کیک آلبالویی به 7 روش عالی و کافی شاپی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید