ملایی با شکست برابر نماینده ایتالیا برای برنز می جنگد

به گزارش آناسی، نماینده وزن منهای 81کیلوگرم جودو ایران برای کسب نشان برنز رقابت های جودو قهرمانی دنیا روی تاتامی می رود.

ملایی با شکست برابر نماینده ایتالیا برای برنز می جنگد

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا زمستان از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، چهارمین روز از رقابت های جودو قهرمانی دنیا در شرایطی در شهر بوداپست کشور مجارستان در حال پیگیری است که سعید ملایی در وزن منهای 81کیلوگرم با کسب 4 پیروزی و یک شکست برای کسب نشان برنز روی تاتامی می رود.

نماینده جودو ایران امروز (پنجشنبه) ابتدا ولادمیر زولیف از قرقیزستان را در یک مسابقه سخت و نفسگیر با امتیاز طلایی از پیش رو برداشت و سپس برابر الکسیس جودوکار قدرتمند یونان به فزونی دست یافت. وی در ادامه محمد عبدالله از مصر، دارنده عنوان قهرمانی قاره آفریقا در سال 2017 را با امتیاز طلایی از پیش رو برداشت و با فزونی برابر فرانک دی ویت هلندی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

ملایی در مرحله نیمه نهایی در مبارزه ای نزدیک مغلوب نماینده کشور ایتالیا و دارنده عنوان پنجم المپیک ریو شد تا برای کسب برنز کوشش کند.

رقابت های جودو قهرمانی دنیا با حضور 731 جودوکار از 162 کشور دنیا در بوداپست مجارستان در حال پیگیری است.

منبع: تسنیم
انتشار: 29 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 834

به "ملایی با شکست برابر نماینده ایتالیا برای برنز می جنگد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ملایی با شکست برابر نماینده ایتالیا برای برنز می جنگد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید