مهم ترین جلسه سال های اخیر برای معین سرنوشت باشگاه استقلال ، حکم سنگین علیه آبی ها در راه است؟

به گزارش آناسی، استقلالی ها اگر در موعد مقرر پول استراماچونی را پرداخت نکنند، نه تنها یک پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته می گردد که به احتمال فراوان در کسب پروانه حرفه ای AFC هم ناکام می مانند.

مهم ترین جلسه سال های اخیر برای معین سرنوشت باشگاه استقلال ، حکم سنگین علیه آبی ها در راه است؟

پرداخت پول سنگین آندره آ استراماچونی به مهم ترین دغدغه طرفداران استقلال تبدیل شده است. مدیران باشگاه فقط تا 11 فروردین 1402 زمان دارند که مبلغی در حدود 100 میلیارد تومان به حساب استراماچونی واریز نمایند و مانع از تبعات سنگین فیفایی شوند.

استقلالی ها اگر در موعد مقرر پول استراماچونی را پرداخت ننمایند، نه تنها یک پنجره نقل و انتقالاتی شان بسته می گردد که به احتمال فراوان در کسب پروانه حرفه ای AFC هم ناکام می مانند و این به معنای حذف دوباره این باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا است.

بعد از آنکه باشگاه استقلال نتوانست از یاری های دولتی برای پرداخت پول استراماچونی استفاده کند، حالا مسئولان باشگاه امیدشان به همراه اول است تا طی یک قرارداد دو جانبه مبلغ مورد احتیاج را سریعا دریافت نمایند و به حساب مربی ایتالیایی سابق خود واریز نمایند.

مشاور مالی باشگاه استقلال در گفت وگوی اخیر خود از برگزاری جلسه مهم با مدیران همراه اول در روز یکشنبه اطلاع داد. به همین علت می توان اینطور برداشت کرد که یکشنبه روز مهمی برای باشگاه استقلال است. روزی که طرفداران هم امیدوارند بدهی به استراماچونی تامین و به وی پرداخت گردد. موضوعی که می تواند آینده استقلال را متفاوت تر از گذشته جلوه بدهد.

بی شک اگر در جلسه امروز مدیران همراه اول نتیجه لازم حاصل نگردد و پول به استقلال نرسد، با توجه به زمان اندکی به جامانده تا آخرین موعد برای پرداخت پول و البته تشریفات اداری واریز پول و گرفتن تاییدیه از استراماچونی و فیفا مسائل جدی ای به سراغ باشگاه بزرگ مرکز خواهد آمد.

حال باید دید مدیریت باشگاه استقلال که شاید چاره مهمی به مقدار همراه اول برای تامین پول سنگین بدهی به استراماچونی نداشته باشد، در این جلسه می تواند مدیران این اپراتور را راضی کند یا اینکه اتفاقات دیگری رخ خواهد داد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 6 فروردین 1402 بروزرسانی: 6 فروردین 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2335

به "مهم ترین جلسه سال های اخیر برای معین سرنوشت باشگاه استقلال ، حکم سنگین علیه آبی ها در راه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین جلسه سال های اخیر برای معین سرنوشت باشگاه استقلال ، حکم سنگین علیه آبی ها در راه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید