میرزایی: کار کردن با قطبی اتفاق خوبی برای من بود، وضعیتم برای فصل آینده تعیین نیست

به گزارش آناسی، رضا میرزایی، مدافع - هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان اظهار داشت که وضعیتش برای ماندن یا جدایی از این تیم معین نیست.

میرزایی: کار کردن با قطبی اتفاق خوبی برای من بود، وضعیتم برای فصل آینده تعیین نیست

رضا میرزایی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به وضعیت فولاد در فاصله دو هفته مانده به خاتمه مسابقات لیگ برتر گفت: هدف ما این بود که سهمیه لیگ قهرمانان را به دست بیاوریم، ولی متأسفانه نشد. خیلی هم برای رسیدن به این هدف کوشش کردیم و در بعضی بازی ها که مساوی کردیم یا باختیم، حق مان این بود که بیشتر امتیاز بگیریم. حالا هم هدف مان این است که صندلی ششمی را حفظ کنیم و باید در دو بازی خاتمهی طوری امتیاز بگیریم که این صندلی را از دست ندهیم.

وی در خصوص کار کردن با افشین قطبی و تأثیر حضور این مربی در فولاد مطرح کرد: وقتی قطبی به فولاد آمد تغییرات مثبت و بسیار خوبی در تیم ما ایجاد شد و هدف مان این بود که فوتبالی تهاجمی را به نمایش بگذاریم. کار کردن با قطبی برای من اتفاق خوبی بود و چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم.

میرزایی که در این فصل در پست های مختلفی برای فولاد به میدان رفت، در این خصوص تأکید کرد: سال جاری بازی در پست دفاع چپ و راست را تجربه کردم و به عنوان وینگر راست و چپ هم بازی کردم. من تابع تصمیم کادر فنی هستم و همواره سعی کردم بهترین عملکرد را داشته باشم.

مدافع - هافبک فولاد که به صورت قرضی از سپاهان راهی این تیم شد در خصوص وضعیتش برای فصل آینده توضیح داد: من بازیکن سپاهان هستم و هنوز وضعیتم برای فصل بعد معین نیست. باید دید مسئولان دو باشگاه چه تصمیمی خواهند گرفت. از حالا نمی توانم در خصوص فصل بعد صحبت کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 205

به "میرزایی: کار کردن با قطبی اتفاق خوبی برای من بود، وضعیتم برای فصل آینده تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میرزایی: کار کردن با قطبی اتفاق خوبی برای من بود، وضعیتم برای فصل آینده تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید