نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر دشتستان افتتاح شد

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران، معاون مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر یکشنبه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر دشتستان گفت: روستائیان استان بوشهر دارای توانمندی و قابلیت های بسیار بالایی هستند.

نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر دشتستان افتتاح شد

عبدالله عمرانی نسب از ارائه تولیدات مردم مناطق روستایی و عشایری شهرستان دشتستان در قالب 90 غرفه اطلاع داد و اضافه نمود: این نمایشگاه تا 28 دیماه در سالن هلال احمر دشتستان دایر است.

وی با تقدیر از کوشش های کارآفرینان در راه اندازی این نمایشگاه، اظهار داشت: توسعه و یاری به اشتغال و معرفی توانمندی روستاها از مهمترین اهداف ایجاد نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر دشتستان است.

معاون مدیر کل دفتر روستایی استانداری بوشهر گفت: نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر دشتستان با همکاری دهیاران شهرستان دشتستان و فرمانداری دشتستان و دفتر امور روستایی استانداری راه اندازی شده است.

وی اضافه نمود: در نمایشگاه توانمندی روستاییان و عشایر دشتستان اقلامی از جمله صنایع دستی، مواد غذایی محلی، دست بافت های روستایی و عشایری، محصولات کشاورزی، دامی و کارهای فرهنگی روستایی و عشایری ارائه شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 139

به "نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر دشتستان افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه توانمندی های روستائیان و عشایر دشتستان افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید