نکیسا: پاختاکور تیم با برنامه و منسجمی است، بازیکنان جدید به خوبی خود را به شرایط تیم وفق داده اند

به گزارش آناسی، پیشکسوت پرسپولیس گفت: سرخ پوشان در مرحله یک چهارم نهایی با پاختاکوری رو به رو شده اند که جزو تیم های با برنامه و منسجم است.

نکیسا: پاختاکور تیم با برنامه و منسجمی است، بازیکنان جدید به خوبی خود را به شرایط تیم وفق داده اند

نیما نکیسا پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با ، درمورد عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان 2020 گفت: پرسپولیس نسبت به دیگر نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا اقتدار بیشتری داشت و فوتبال حساب شده تری ارائه داد. پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی با پاختاکوری رو به رو شده است که جزو تیم های با برنامه و منسجم رقابت های غرب آسیا است. از طرفی، چون تیم استقلال با پاختاکور بازی کرده است کادر فنی پرسپولیس می تواند آنالیز خوبی نسبت به این تیم داشته باشد.

او در مورد عملکرد خوب بازیکنان جدید گفت: با توجه به اینکه بازیکنان جدید ازجمله آل کثیر، سرلک، پهلوان و لک توانسته اند خودشان را بسیار خوب با شرایط تیم پرسپولیس وفق دهند و هماهنگی خوبی در ترکیب به چشم می خورد. شانس بالایی برای صعود به مرحله بعد و حتی فینال مسابقات داریم. نقش یحیی گل محمدی، حمید مطهری و افشین پیروانی در این انسجام بسیار زیاد است.

نکیسا در مورد فشردگی بازی ها و تاثیر آن گفت: فشردگی بازی ها بسیار زیاد است و همین موضوع باعث بالا رفتن آمار مصدومان شده است. در بازی مقابل پاختاکور سیامک نعمتی به علت کارت قرمزی که در بازی مقابل السد گرفت، همراه تیم نخواهد بود و کادر فنی برای جایگزین این بازیکن باید یک فکر اساسی انجام دهد. البته پرسپولیس در این روز ها به یک انسجام تیمی خوب رسیده است که می تواند کمک بزرگی برای آن ها باشد.

او در پاسخ به این سوال که آیا شیری گزینه خوبی برای جایگزینی نعمتی خواهد بود یا خیر؟ گفت: مهدی شیری قابلیت های زیادی دارد، او بازیکن سرعتی است و بسیار خوب در حملات تیم حضور پیدا می کند و خصوصیات دفاعی خوبی نیز دارد. شیری می تواند گزینه مناسبی برای دفاع راست باشد.

نکیسا در مورد عملکرد خط دفاعی تیم پرسپولیس گفت: در کنار عملکرد خوب خط دفاعی باید بگوییم لک نیز عملکرد بسیار تاثیر گذاری داشته است. یک تیم که بزرگش سید جلال حسینی باشد، بازیکنی که حتی وقتی بعد از دقیقه 80 با انگیزه وارد زمین می شود و به شکل حرفه ای در اختیار تیمش است باعث می شود دیگر بازیکنان جوان تر نیز از او الگو بگیرند. پرسپولیس تیمی دفاع می کند و از حمله به دفاع تیم به خوبی جمع می شود.

او در مورد بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس مقابل پاختاکور گفت: در بازی مقابل پاختاکور 3 بازیکن نقش کلیدی دارند، حامد لک، شجاع خلیل زاده و عیسی آل کثیر. هر چند دیگر بازیکنان به مانند وحید امیری، احسان پهلوان، میلاد سرلک و بشار رسن نیز عملکردشان قطعا تاثیر گذار خواهد بود. پرسپولیس تیم بسیار قابل احترامی است و به صعود این تیم بسیار امیدوار هستم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 14 آبان 1399 بروزرسانی: 14 آبان 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1342

به "نکیسا: پاختاکور تیم با برنامه و منسجمی است، بازیکنان جدید به خوبی خود را به شرایط تیم وفق داده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکیسا: پاختاکور تیم با برنامه و منسجمی است، بازیکنان جدید به خوبی خود را به شرایط تیم وفق داده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید