هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی؛از بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو، تصاویر

به گزارش آناسی، هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی بدون شک یکی از بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو است. این هتل پنج ستاره با چشم اندازی پانورامایی از شهر، استخر سرپوشیده شیک و یک بار زیبا، قلب مهمانانی که هنگام رزرو بلیط هواپیما به دنبال رزرو هتل هستند را از آن خود می کند. کافیست یک بار در سوئیسوتل اقامت داشته باشید تا دلیل پر هوادار بودن این هتل را متوجه شوید.

هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی؛از بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو، تصاویر

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

موقعیت مکانی هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی

هتل سوئیسوتل از نظر مکانی نیز در موقعیت خوبی قرار گرفته است. Swissotel Krasnye Holmy با قرارگیری در قلب مسکو به ایستگاه مترو نزدیک بوده و در نتیجه دسترسی مهمانان به بسیاری از جاذبه ها و مکان های دیدنی مسکو را آسان نموده است. منطقه هتل در آن قرار گرفته پر از بناهای تاریخی و کلیساهای مختلف است که دیدنشان خالی از لطف نیست همچنین در این منطقه رودخانه ای قرار گرفته است که قدم زدن در کنار آن جزو عادت های روزانه گردشگران در طی مدت اقامت شان در مسکو بوده و هست.

اتاق های هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی

سوئیسوتل کراسنی اتاق هایی شیک و زیبا با طراحی مدرن دارد. از جمله نکات مثبت این اتاق ها پنجره های بسیار عظیم آن ها است که نه تنها نور کافی و مورد احتیاج اتاق ها را تامین می نماید بلکه به مهمانان این امکان را می دهد د تا منظره زیبایی از شهر را مانند یک تابلوی نقاشی پیش چشم خود داشته باشند. از امکانات و خدمات داخل اتاق ها می توان به مبله بودن آنها اشاره نمود.

همچنین در تمامی اتاق های هتل سوئیسوتل کراسنی تلویزیون صفحه تخت قرار داده شده تا مهمانان اوقات خود در اتاق ها را به بی حوصلگی نگذرانده و با برنامه های مختلف تلویزیونی سرگرم شوند. حمام خصوصی نیز در اتاق های هتل تعبیه شده و این حمام ها مجهز به دوش بارانی و لوازم بهداشتی لوکس مورد احتیاج مانند شامپو و غیره هستند.

حوله نیز در حمام اتاق خواب قرار گرفته است و مهمانان دیگر احتیاجی به آوردن حوله همراه خود ندارد. همچنین سشوار نیز در قسمت روشویی اتاق ها قرار گرفته است و لازم نیست مهمانان همراه خود وسیله نسبتاً عظیم و جاگیری مثل سشوار را همراه داشته باشند.

رستوران و غذاخوری های هتل سوئیسوتل کراسنی

هتل سوئیسوتل 4 رستوران دارد. بار و رستوران سیتی اسپیس با انواع غذاهای ژاپنی، غذاهای دریایی، غذاهای آسیایی، غذاهای بین الملل و اروپایی در خدمت مهمانان هتل است. رستوران دیگر هتل رستوران آکاپلا است که با طیف گسترده ای از انواع غذاهای چینی، ایتالیایی، انواع پیتزاها، غذاهای روسی، غذاهای محلی و و غذاهای بین الملل و اروپایی آماده پذیرایی از مهمانان هتل است. دیگر گزینه غذاخوری هتل لایت بار است که با خوراکی های بین المللی و اروپایی در خدمت مهمان است. سوئیس اکسکیوتیو کلاب لانژ نیز در وعده های صبحانه و شام غذاهای بین الملل را سرو می نماید.

سایر خدمات و امکانات هتل سوئیسوتل کراسنی

از جمله خدمات و امکانات هتل می توان به اجرای زنده موسیقی، استخر، خدمات زیبایی، وای فای رایگان، خدمات رفت و برگشت فرودگاهی، باشگاه ورزشی، خدمات اتاق، سونا، خدمات تهیه بلیط و غیره اشاره نمود. بد نیست بدانید که کارکنان هتل به زبان انگلیسی آشنا هستند که می توانید به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنید. همچنین بخش پذیرش هتل به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی و ارائه خدمات به مهمانان هتل است.

اماکن و جاهای دیدنی نزدیک به هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی مسکو

فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی تا خانه بین المللی موسیقی مسکو: 0.1 کیلومتر

فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی تا رودخانه مسکو: 0.2 کیلومتر

فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی تا ایستگاه راه آهن پاولتسکی: 0.5 کیلومتر

فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی تا ایستگاه مترو پاولتسکایا: 0.6 کیلومتر

فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی تا پارک زریادیه: 2.2 کیلومتر

فاصله هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی تا کاخ کرملین: 2.7 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1299

به "هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی؛از بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل سوئیسوتل کراسنی هولمی؛از بهترین و لوکس ترین هتل های مسکو، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید