هدیه و مسافرت خارجی دلیل استقبال نمایندگان به عضویت در کمیسیون امنیت ملی نیست، هدف عنوان طرح ازدواج اجباری تخریب مجلس است

به گزارش آناسی، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس به تشریح چرایی استقبال نمایندگان از عضویت کمیسیون امنیت ملی پرداخت.

هدیه و مسافرت خارجی دلیل استقبال نمایندگان به عضویت در کمیسیون امنیت ملی نیست، هدف عنوان طرح ازدواج اجباری تخریب مجلس است

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

محمدحسین فرهنگی در مصاحبه با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری خبرنگاران با اشاره به تخریب مجلس از سوی برخی افراد، گفت: طرح موضوعاتی همچون ازدواج اجباری و برچسب زدن آن به مصوبات مجلس درست نیست.

کننده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه در جامعه افراد زیادی ممکن است در اذهان خود موضوعی را پیگیری کرده و به واسطه داشتن تریبون و سایت آن را منتشر کنند، افزود: در مجلس اگر موضوعی مطرح شود در قالب طرح یا لایحه به کمیسیون های تخصصی ارجاع شده و در آن جا مورد بررسی دقیق قرار می گیرد.

وی ادامه داد: موضوع ازدواج اجباری نیز که در رسانه ها مطرح شد، هیچ ارتباطی به مجلس و کمیسیون های تخصصی آن نداشت و در نهایت باید بدانیم که نظر مجلس در برآیند آرا می توان به دست می آید.

انگیزه کنندگان برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی

فرهنگی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی کمیسیون ها از جمله امنیت ملی طرفداران بسیاری دارد، گفت: این موضوع که گفته می شود هدایا در این کمیسیون بیشتر داده می شود و به این دلیل کنندگان خواهان حضور در این کمیسیون هستند منتفی است.

وی ادامه داد: سفرهای خارجی در این کمیسیون کم و بیش وجود دارد؛ اما انگیزه افراد برای عضویت در کمیسیون امنیت ملی مجلس مطلقا این نبوده زیرا وجود شرایط تحریمی از یک سو و تهدیدات متنوع که از سوی دیگر متوجه کشور شده افرادی را که در این حوزه آشنایی دارند، متقاضی عضویت کرده است.

این کننده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه طبق قانون برنامه ششم توسعه بخشی از فعالیت های وزارت خارجه و سفارت خانه ها ما باید در حوزه فعالیت های اقتصادی باشد، گفت: اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس نیز می تواند طبق قانون در این حوزه ها ورود داشته باشد از این رو افراد بیشتری با تخصص در این حوزه متقاضی حضور در این کمیسیون شده اند.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه مجموعی از انگیزه ها می تواند علت عضویت در کمیسیون امنیت ملی مجلس از سوی کنندگان باشد، افزود: در مجلس فعلی بیشترین متقاضی را کمیسیون امنیت ملی مجلس دارد.

4082/پ

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1182

به "هدیه و مسافرت خارجی دلیل استقبال نمایندگان به عضویت در کمیسیون امنیت ملی نیست، هدف عنوان طرح ازدواج اجباری تخریب مجلس است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدیه و مسافرت خارجی دلیل استقبال نمایندگان به عضویت در کمیسیون امنیت ملی نیست، هدف عنوان طرح ازدواج اجباری تخریب مجلس است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید