هیئت مالی زنجان به چین اعزام می گردد

به گزارش آناسی، خبرنگاران: رئیس اتاق بازرگانی زنجان گفت: هیئت مالی زنجان تا خاتمه سال جاری به چین اعزام می گردد.

هیئت مالی زنجان به چین اعزام می گردد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران از زنجان، غلامحسین جمیلی شامگاه دوشنبه در جلسه دیدار سفیر چین با فعالان مالی استان زنجان اظهار کرد: استان زنجان دارای ظرفیت های مهمی در بخش معدن، سرب و روی و آهن است که می تواند زمینه مناسبی برای همکاری با کشور چین باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بخش عمده ای از صادرات استان زنجان صنایع معدنی و محصولات فرآوری شده معدنی است، خاطر نشان کرد: امیدواریم سرمایه گذاری شرکت های چینی در زمینه ظرفیت های مختلف استان زنجان افزایش یابد.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه ظرفیت های استان زنجان در زمینه های مالی غیر قابل چشم پوشی است، بیان نمود: استان زنجان در زمینه صنایع نساجی نیز ظرفیت های مطلوبی دارد.

وی بر ضرورت شناسایی فعالان بخش خصوصی چین تاکید نمود و گفت: برای ایجاد ارتباط مطلوب باید چنین شناختی به وجود آید.

جمیلی با تاکید بر فعالیت شرکت های دو ملیتی درباره ظرفیت های دو طرف توضیح داد: تشکیل این شرکت ها می تواند سبب افزایش تبادلات تجاری گردد.

وی از اعزام هیئت مالی زنجانی به چین اطلاع داد و گفت: آماده ایم درباره مزیت های استان زنجان در استان های مختلف چین به بیان برنامه بپردازیم.

رئیس اتاق بازرگانی استان زنجان بر ضرورت برگزاری نمایشگاه مالی چین در زنجان تاکید نمود و اضافه نمود: انتقال تکنولوژی چین به استان زنجان نیز می تواند زمینه ارتباط بیشتری را فراهم کند.

ق

منبع: تسنیم
انتشار: 30 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 455

به "هیئت مالی زنجان به چین اعزام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هیئت مالی زنجان به چین اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید