پاسخ جنجالی رضایی به علت جدایی از مس رفسنجان

به گزارش آناسی، مهرداد رضایی هافبک باتجربه مس رفسنجان روز گذشته از این تیم جدا شد. او در شرح علت این تصمیم خود اینطور شرح می دهد: شک نکنید به خاطر اتفاقات و شادی گلم جدا شدم. ابتدای فصل با ساکت الهامی در این باره صحبت کردم که گفت اصلاً چنین بحث هایی نیست و آن موضوع را فراموش نموده است. یکسری بحث های مالی بود که گفتند انجام می دهند. به مرور زمان هر دو سه روز یک بار اتفاقاتی می افتاد که به شخصیت من توهین می شد. در بازی تدارکاتی با تراکتور تبریز متوجه شدم ایشان (الهامی) دنبال همان بحث های سال گذشته است تا من جدا شوم.

پاسخ جنجالی رضایی به علت جدایی از مس رفسنجان

فصل گذشته و در جریان ملاقات دو تیم طرفدار و مس رفسنجان و بعد از فزونی شاگردان ساکت الهامی مقابل نارنجی پوشان در جام حذفی، سرمربی وقت طرفدار که اخراج شده بود در واکنش به این پیروزی مدعی شده بود که این تیم ها را با چهار پیرزن هم می توانند ببرد. اما در ادامه و در مسابقات لیگ این مس رفسنجان بود که توانست با گل مهرداد رضایی حریف را شکست دهد و این بازیکن در شادی گلی جنجالی پاسخ کُری الهامی را داد. او اکنون در گفتگویی که با تسنیم داشته در این خصوص می گوید: مگر می گردد پنج سال در مس زحمت بکشید و این تیم را دوست داشته باشید و بخواهید به راحتی جدا شوید؟ صد در صد جدایی ام به علت همان شادی گل بود. هر چقدر بگویند جدایی ام ربطی به آن موضوع ندارد، دروغ است. آن ها می خواستند من وارد جریانی شوم که جلوی آن را گرفتم. ابتدا با من صحبت کردند و گفتند این بحث ها نیست، ولی به مرور زمان متوجه شدم دنبال این هستند که وارد فضای دیگری شوم. فوتبالی ها متوجه می شوند که چطور می توان یک بازیکن را فوتبالی اذیت کرد. دقیقه 10 بازی با تراکتور تعویض شدم و الهامی از کلمه ای استفاده کرد که در شأن و شخصیتم نبود. خیلی به خاطر تیمم صبوری کردم. من برای مس زحمت کشیدم و مجموعه مس هم برای من زحمت کشید. مطمئناً اگر ادامه پیدا می کرد، همان هفته اول لیگ اتفاقاتی برای من می افتاد.

وی با اشاره به صحبتی که در ابتدای حضور ساکت روی نیمکت این تیم با سرمربی تیمش داشته، گفت: قبل از آغاز تمرینات پیش فصل به الهامی گفتم اگر ذهنیت دارید جور دیگری جدا می شوم، ولی الان توپ را زمین من انداخته اند تا همه چیز گردن من بیفتد. سرپرست محترم مس مصاحبه ای انجام داده و گفته است رضایی خودش می خواهد برود. در رابطه با بحث مالی، یک روز گفتند درست می کنیم، یک روز گفتند نمی توانیم و روز بعد عنوان کردند مجوز نداریم. خیلی عصبی هستم، چون می توانستند از همان روز اول تکلیف را تعیین نمایند تا کار به اینجا نمی کشید. با مدیرعامل باشگاه صحبت کردم و در جریان قرار گرفته است و گفتم اگر داستانی وجود دارد، در فضای مناسبی جدا شوم تا نه برای من و نه برای باشگاه بد نگردد. گفتند این حرف ها دیگر چیست و بمان. اینها می دانستند باید چه کار نمایند. ابتدا گارد نمی گیرند، ولی کم کم با رفتارهای شان نشان می دهند.

رضایی درباره اینکه جدایی اش به علت حضور ربیعی در ذوب و درخواست سرمربی فصل پیش مس رفسنجان برای حضور در این تیم است، گفت: اصلاً اینطور نیست و من پیشنهادی از ذوب آهن ندارم. ربیعی بازیکنی از مس را نگرفت. او می توانست مثل بعضی از مربیان بازیکنانی را که با او کار نموده بودند، به ذوب آهن ببرد. جفرسون، شاهین توکلی، منشا، سیدمهدی حسینی و ... بازیکن آزاد بودند ولی ربیعی از مس بازیکنی نگرفت. با این شرایط هیچ چیزی تعیین نیست، ولی جایی که به من بی احترامی گردد، نمی مانم.

منبع: فرارو
انتشار: 14 مرداد 1402 بروزرسانی: 14 مرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2387

به "پاسخ جنجالی رضایی به علت جدایی از مس رفسنجان" امتیاز دهید

1 کاربر به "پاسخ جنجالی رضایی به علت جدایی از مس رفسنجان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ جنجالی رضایی به علت جدایی از مس رفسنجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید