پخش زنده باران نور ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش

به گزارش آناسی، تهران (پانا) - چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه،ویژه برنامه باران نور به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبیع به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می گردد.

پخش زنده باران نور ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش

به گزارش روابط عمومی رادیو نمایش، ریحانه یزدان دوست نویسنده و تهیه کننده این برنامه رادیویی گفت:کوشش نموده ام در این برنامه نسبت به یک اتفاق مهم مذهبی و دینی رویکردی فرهنگی داشته باشم یعنی درواقع از منظر فرهنگ به آن نگاه کنم.

وی اضافه نمود: در این برنامه مقام و منزلت امام حسنع در اشعار فارسی، از نگاه شعرای معاصر و شعرای کلاسیک ، شعرای دیروز و شعرای امروز مورد آنالیز قرار می گیرد.همچنین از منظرموسیقی ، فیلم و ادبیات به شخصیت مذهبی و والای ایشان اشاره خواهیم کرد.

یزدان دوست خاطر نشان کرد: درباران نور دکتر محمود شالویی درباره شخصیت امام حسنعدر اشعار فارسی می گوید و در قسمتی دیگر بخشی را به دیالوگ های سریال تنهاترین سردار وعوامل این فیلم اختصاص داده ایم.

این تهیه کننده در سرانجام گفت : در بخشی از این برنامه با عباس براتی پور شاعر آیینی ، محمد سپهری مترجم و نویسنده کتب معارفی ومحمد جواد مروجی مترجم و نویسنده درباره امام حسنع گفت و گو خواهیم کرد. همچنین یک قسمت روایی - نمایشی که به بخش هایی از زندگی آن حضرت می پردازد به روی آنتن می رود .

باران نور به روایت علیرضا تابان ، گویندگی فاطمه نیرومند،هماهنگی و مصاحبه اکرم خیرخواه و به تهیه کنندگی و نویسندگی ریحانه یزدان دوست، چهارشنبه هشتم اردیبهشت ماه ساعت 9 صبح به صورت زنده از رادیو نمایش پخش می گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 27 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1725

به "پخش زنده باران نور ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش زنده باران نور ویژه ولادت امام حسن مجتبی (ع) از رادیو نمایش"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید