پشتیبانی پکن از توسعه رقبای چت باتGPT در چین

به گزارش آناسی، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، مقامات این شهر در بیانیه ای اعلام کردند از سرمایه گذاری شرکت های کلیدی در ساخت یک چهارچوب با منبع باز و سرعت بخشیدن به ذخیره داده های اساسی پشتیبانی می نمایند.

پشتیبانی پکن از توسعه رقبای چت باتGPT در چین

بعلاوه دفتر اقتصاد و فناوری اطلاعات پکن اظهار داشت طبق آمار اکتبر 2022 میلادی 1048 شرکت هسته هوش مصنوعی یا 29 درصد کل شرکت های توسعه دهنده این فناوری در چین در همین شهر فعالیت می نمایند. به همین دلیل مقامات در پی روش هایی برای پرورش نیروهای مستعد در این زمینه و انجام تحقیق در حوزه هایی مانند حکمرانی اخلاقی هستند.

شرکت اوپن آ. آی با پشتیبانی مایکروسافت سیستم هوش مصنوعی Chat GPT را ارائه نموده که به سریع ترین برنامه کاربردی مصرف نماینده در تاریخ تبدیل شده است و به سرعت آگاهی در چین در خصوص اندازه پیشرفته بودن هوش مصنوعی ایالات متحده را توسعه می دهد.

هرچند ساکنان چین نمی توانند حساب های کاربری در اوپن آ . آی بسازند تا به چت بات هوش مصنوعی مذکور دسترسی یابند، اما شرکت های چینی عجله دارند به سرعت این فناوری را با محصولات خود یکپارچه نمایند. شرکت های بزرگ چینی مانند بایدو و علی بابا نیز مشغول توسعه رقبای Chat GPTهستند.

رگولاتورهای چینی تا به امروز درباره این چت بات اظهار نظری ننموده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 بهمن 1401 بروزرسانی: 25 بهمن 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2320

به "پشتیبانی پکن از توسعه رقبای چت باتGPT در چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پشتیبانی پکن از توسعه رقبای چت باتGPT در چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید