چاپ دوم کتاب نبات و لواشک

به گزارش آناسی، چاپ دوم کتاب نبات و لواشک تألیف مهدی نورعلیشاهی با تصویرگری مریم اخباری از سوی انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

چاپ دوم کتاب نبات و لواشک

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی کاتالوگ آنلاین از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، کتاب نبات و لواشک مجموعه ای از قصه ها و داستان های جدی و طنز از مهدی نورعلیشاهی است که حال و هوای کلی مجموعه و عناصر آن بیشتر واقعیت و گاهی خیال است.

رادیو دو موج، ماشین اصلاح دستی، موز و آتاری، هوشنگ دیوونه، برف… برف نو، خواب ظهر تابستان، کت و شلوار و موی آلمانی، روز های آخر خرداد، مینی یاما ها و یونولیت، گوسفند بزک نموده، عروسی مورچه ها، کاکلی، نبات و لواشک و بالاخره سرداب آب نبات ها، همۀ قصه ها یا شاید خاطرات خواندنی پسر نوجوانی هستند که امروز جوانی شده است و آن روز ها با آجان، مادر، رضا و مریم برادر و خواهر بزرگترش ماجرا ها داشتند.

قصۀ نبات و لواشک روایت ترش و شیرینی از روز هایی است که مریم سخت مریض شده است و کمی غیرعادی مدام با صدای بلند گریه می نماید و خیال می نماید در حال مردن است و با همه وداع می نماید. مادر با نگرانی غیر از دوا و دارو سراغ دکتر نباتی هم می رود، می گن دکتر نباتی نفسش حقه و با یک تکه نبات دعا خوانده که نوجوان راوی تمام قصه ها تکه نبات را پیدا می نماید و می خورد و بعد که با شنیدن صدای مادرش متوجه می گردد این نبات چه نباتی بوده و چه کاری نموده، با دست پاچگی سروقت قوطی نبات های آشپزخانه می رود و خلاصه به سختی خودش تکه نباتی را جایگزین می نماید و برای سلامتی خواهرش به نبات دعا می خواند.

در نهایت همه چیز به خیر می گذرد و تابستان آن سال روز خواستگاری مریم که آن روز های سخت تمام شده اند مادر به نوجوان قصه های کتاب می گوید: بسه دیگه انقدر لواشک نخور! معدت خراب میشه.

چاپ دوم این اثر در 124 صفحۀ رقعی، شمارگان 500 نسخه و با قیمت 15.000 تومان از سوی انتشارات سروش در اختیار علاقمندان به مباحث این حوزه نهاده شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1399 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1392

به "چاپ دوم کتاب نبات و لواشک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چاپ دوم کتاب نبات و لواشک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید