چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه برگزار گردید

به گزارش آناسی، چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه با معرفی 9 کارآفرین برتر استان به کار خود انتها داد و در آیین اختامیه این جشنواره از برگزیدگان تجلیل شد.

چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه برگزار گردید

مختار احمدی مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه با اشاره به عملکرد 9 ماهه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه، گفت : برای اولین بار در هشت سال اخیر نرخ بیکاری کرمانشاه به پایین ترین حد خود یعنی 13.6 درصد رسیده و در این مدت افزایش نرخ مشارکت مالی را از 43 به 43.2 درصد داشتیم.

وی از کسب رتبه سوم کرمانشاه در زمینه پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی اطلاع داد که با جذب 38 میلیارد تومان از سهمیه 103 میلیاردی، برای 1100 نفر فرصت شغلی ایجاد شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه بکارگیری 281 نفر از 1155 نفر از ثبت نام شدگان در سامانه جست و جوی شغلی را از دیگر رویداد های مثبت 9 ماه اخیر برشمرد و گفت: به علاوه در این مدت توانستیم یکصد طرح اشتغالزای مهم استان را در سفر رئیس جمهور به استان تامین مالی کنیم.

احمدی از تعامل خوبی که بین کارگران و کارفرمایان در استان وجود دارد هم یاد کرد و اضافه نمود: خوشبختانه بعد از افزایش 57 درصدی دستمزد، در کرمانشاه بجز در یک واحد در سایر بنگاه های مالی ریزش نیروی قابل توجهی نداشتیم.

وی با اشاره به هفته جهانی کارآفرینی (25 آبان تا اول آذر)، اظهار کرد: برای این هفته برنامه های متعددی در نظر گرفته شده که مهمترین آن برگزاری رویداد کارآفرینی با همکاری پارک علم و فناوری کرمانشاه بود .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 30 آبان 1401 بروزرسانی: 30 آبان 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2277

به "چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه برگزار گردید" امتیاز دهید

1 کاربر به "چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه برگزار گردید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهاردهمین دوره جشنواره کارآفرینان برتر کرمانشاه برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید