چین خواهان صداقت شرکت کنندگان در مذاکرات صلح سوریه شد

به گزارش آناسی، چین از کلیه شرکت کنندگان در مذاکرات صلح سوریه خواست تا صداقت خود را نشان دهند.

چین خواهان صداقت شرکت کنندگان در مذاکرات صلح سوریه شد

با تور مسافرتی چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، پس از آنکه فرستاده سازمان ملل کوشش های خود را برای ادامه مذاکرات صلح سوریه متوقف کرد، چین از کلیه شرکت نمایندگان در مذاکرات صلح سوریه خواست، صداقت خود را نشان داده و به دور از ریاکاری و فریب در مذاکرات شرکت نمایند.

کشورهای غربی مدعی هستند که اقدامات ارتش سوریه که از سوی حملات هوایی روسیه پشتیبانی می شوند و پیشروی آنها به سوی حلب موجب متوقف شدن کوشش های استفان دی میستورا فرستاده سازمان ملل در سوریه برای ادامه مذاکرات صلح سوریه شده است.

میستورا روز چهارشنبه اعلام نمود که مذاکرات صلح سوریه در شهر ژنو 3 هفته به تعویق افتاده است. این نخستین کوشش سازمان ملل برای سرانجام دادن به جنگ سوریه در دو سال اخیر به شمار می رود. وی خواهان یاری فوری آمریکا و روسیه برای ادامه مذاکرات صلح سوریه شده است.

لو کانگ سخنگوی وزارت خارجه چین تاکید نمود: مذاکرات صلح هرگز آسان نبوده ولی چین همیشه بر این باور بوده است که این مذاکرات تنها راه برای حل و فصل مساله سوریه است. همه طرفها باید سخت کار نمایند و به مذاکره و تبادل نظر پایبند باشند.

وی توضیح داد: ما واقعا امیدواریم که همه طرفهای شرکت نماینده در مذاکرات صلح بتوانند به طور فعالانه ای تدابیر اعتمادساز را اتخاذ نمایند و صداقت خود را نشان دهند.

منبع: تسنیم
انتشار: 28 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 753

به "چین خواهان صداقت شرکت کنندگان در مذاکرات صلح سوریه شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین خواهان صداقت شرکت کنندگان در مذاکرات صلح سوریه شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید