کاهش ساعات اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان از چهار مرداد

به گزارش آناسی، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: از روز شنبه چهارم مرداد صبح ها ورود به محدوده طرح زوج و فرد در هسته مرکزی شهر اصفهان بلامانع است و محدودیت های طرح فقط از ساعت 17 تا 22 اجرا می شود.

کاهش ساعات اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان از چهار مرداد

به گزارش خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا محمدی اظهار کرد: در راستای تسهیل رفت و آمد شهروندان درایام شیوع کرونا از هفته آینده در نوبت صبح ورود خودروها به محدوده زوج و فرد هسته مرکزی شهر اصفهان بلامانع است.

این مسئول شرح داد: این تصمیم مقطعی و صرفاً برای رفاه حال شهروندان و تردد آن ها در ایام بیماری کرونا است. از شهروندان می خواهیم با پلیس همکاری و تعامل داشته باشند و از ترددهای غیرضروری به هسته مرکزی شهر با خودروی شخصی خودداری کنند تا بار ترافیکی کاهش یابد.

وی افزود: همچنین مبلغ جریمه طرح زوج و فرد نیز افزایش یافته و خودروهایی که در ساعات ممنوعه وارد محدوده طرح شوند 100 هزار تومان جریمه می شوند.

محمدی با تأکید بر ضرورت به روزرسانی شماره همراه مالکان خودروها در سامانه پلیس، گفت: شماره تلفن همراه برخی مالکان خودروها به روزرسانی نشده و ممکن است برخی شهروندان از جریمه خودروی خود مطلع نشوند و در بلندمدت نامطلعانه متحمل جریمه های سنگینی شوند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان اظهار کرد: پیامک های ارسالی جرائم رانندگی صرفاً به شماره تلفن همراه اعلام شده در سامانه شماره گذاری پلیس اعلام می شود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1249

به "کاهش ساعات اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان از چهار مرداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش ساعات اجرای طرح زوج و فرد در اصفهان از چهار مرداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید