کماندار کامپوند: به جهانی اعزام نشدیم سرخورده شدم، در آسیا هم صندلی خود را از دست دادیم

به گزارش آناسی، عضو تیم ملی کامپوند زنان گفت: به خاطر نبود برنامه ریزی و شرایط روانی که در اردوی تیم ملی کامپوند حاکم است، ترجیح می دهم تا مدتی از تیم ملی دور باشم.

کماندار کامپوند: به جهانی اعزام نشدیم سرخورده شدم، در آسیا هم صندلی خود را از دست دادیم

برای سفر با تور پوکت شهریور همراه ما باشید. هیچ جا بهتر از سواحل زیبای تایلند نمیتواند خستگی را از تن شما بدر کند و تجربه آرامش را به شما بدهد.

راحله فارسی در گفت وگو با خبرنگاران، اضافه نمود: دو سال است که عضو تیم ملی کامپوند هستم و در این مدت بهترین لحظات زندگی خود را در اردوهای تیم ملی سپری کردم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. با وجود این که برای رسیدن به قهرمانی دنیا در مسابقات دنیای هلند سختی های زیادی را تحمل نموده بودم اما زمانی که احساس کردم فدراسیون قصد اعزام تیم کامپوند به این مسابقات را ندارد واقعا سرخورده شدم و انگیزه خود را از دست دادم.

وی گفت: در حال حاضر نیز اردوی تیم ملی کامپوند به خاطر ریکرو تعطیل شده و فکر نمی کنم تا المپیک 2020 توکیو فدراسیون برنامه ای برای کامپوند پیش بینی نموده باشد. البته این طور که شنیدم قرار است در بهمن رقابت های انتخابی برای کمانداران کامپوند برگزار گردد تا این طور عنوان نمایند که برای این تیم نیز ارزش قائل هستند.

دارنده عنوان چهارمی تیم کامپوند زنان در قهرمانی آسیا تایلند پیرامون این پرسش که آیا در انتخابی شرکت خواهید کرد یا خیر؟ اعلام کرد: با توجه به شرایط روانی که در اردوی تیم ملی کامپوند حاکم است و برنامه خاصی برای کمانداران کامپوند وجود ندارد، فعلا برنامه ای برای بازگشت به تیم ملی ندارم و ترجیح می دهم به زندگی شخصی خود بپردازم.

فارسی توضیح داد: طی 2 سال حضورم در تیم ملی سعی کردم از خیلی چیزها چشم پوشی کنم تا در تمرینات به طور مداوم حضور داشته باشم اما زمانی که قرار نیست به هیچ تورنمنتی اعزام شویم و برای ورزشکار ارزش خاصی قائل نیستند، چرا باید بیش از این خود را در شرایط سخت قرار دهم.

عضو تیم ملی کامپوند زنان گفت: وقتی اعزامی وجود ندارد تنها اردونشینی فایده ندارد، آن هم اردویی که ورزشکار مجبور است بدون هیچ گونه درآمدزایی از جیب خود هزینه کند تا شاید به تورنمنتی اعزام گردد.

وی در خاتمه گفت: متاسفانه به خاطر نبود برنامه ریزی درست برای تیم کامپوند صندلی خود را در آسیا از دست دادیم و شرایط خوبی نداریم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 بهمن 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 733

به "کماندار کامپوند: به جهانی اعزام نشدیم سرخورده شدم، در آسیا هم صندلی خود را از دست دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کماندار کامپوند: به جهانی اعزام نشدیم سرخورده شدم، در آسیا هم صندلی خود را از دست دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید