کیانی: اردوی برون مرزی و بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی لازم داشتیم، نبود لژیونرها کار را سخت خواهد نمود

به گزارش آناسی، ملی پوش هندبال کشورمان گفت: سطح اردو از نظر بدنی خوب است و بچه ها شرایط خوبی دارند و با انگیزه و قدرت کار می نمایند اما با توجه به سطح بالای مسابقات انتخابی المپیک این اردوها کافی نیست.

کیانی: اردوی برون مرزی و بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی لازم داشتیم، نبود لژیونرها کار را سخت خواهد نمود

برای سفر به تور اروپا با بهترین کارشناسان مشورت کرده و بهترین برنامه سفر را انتخاب کنید.

جلال کیانی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد چهارمین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی هندبال گفت: سطح اردو از نظر بدنی خوب است و بچه ها شرایط خوبی دارند و با انگیزه و قدرت کار می نمایند اما با توجه به سطح بالای مسابقات انتخابی المپیک این اردوها کافی نیست و اردوی برون مرزی و بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی لازم داشتیم. حریفان در مرحله گروهی یعنی کره جنوبی، بحرین و کویت اردوهای خوبی داشتند اما ناامید نیستیم و با تمام توان ظاهر می شویم.

وی درخصوص عدم حضور لژیونرها در قطر گفت: مسلما کار ما با نبودن لژیونرها سخت می گردد اما بچه ها با انگیزه بالای خود 70 تا 80 درصد جای خالی آنها را پر می نمایند.

ملی پوش هندبال کشورمان در مورد امکانات اردو و اینکه در حد تیمی برای حضور در مسابقاتی به سطح انتخابی المپیک بوده است، یادآور شد: در حد صددرصد نبود ولی در مجموع شرایط اردو خوب بود.

وی درخصوص حفظ این تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی دنیا گفت: اگر تیم حفظ و رها نگردد اتفاق خوبی است اما با توجه به شرایط لژیونرها در باشگاه ها این کار سخت است. من معتقدم با لژیونر شدن بسیاری از بازیکنان ضربه سنگینی به تیم ملی خورد چون باشگاه های اروپایی اجازه نمی دهند هر زمان که فدراسیون و کادر فنی می خواهند بازیکنان در اردو باشند و تنها در زمان مسابقه بازیکنان را به تیم ملی می دهند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 444

به "کیانی: اردوی برون مرزی و بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی لازم داشتیم، نبود لژیونرها کار را سخت خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کیانی: اردوی برون مرزی و بازی محبت آمیز با تیم های اروپایی لازم داشتیم، نبود لژیونرها کار را سخت خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید