گاردنز بای دی بی سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

به گزارش آناسی، در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی سنگاپور یکی از جاذبه های بسیار زیبای سنگاپور یعنی پارک گاردنز بای دی بی را به شما معرفی می کنیم که یکی از پارک های بسیار محبوب و معروف سنگاپور می باشد. در ادامه با خبرنگاران همراه باشید…

گاردنز بای دی بی سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)

همراه ما باشید تا با تور ارزان سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

گاردنز بای دی بی که به معنای باغ های کنار خلیج است، یکی از پارک های طبیعی با مساحتی برابر با 101 هکتار است که در مرکز کشور سنگاپور قرار گرفته است و در سال 2005 افتتاح شده است.

گاردنز بای دی بی که در کنار Marina Reservoir قرار گرفته است دارای منظره ها زیبا و مسحورکننده ای از آب نماها می باشد و تا به امروز جوایز گوناگونی را برای ساختار و زیباییش دریافت کرده است. این پارک سه باغ ساحلی دارد ، باغ جنوبی ، باغ شرقی و باغ مرکزی. بزرگترین آنها باغ جنوبی با 54 هکتار می باشد.

در صورتی که در پی مقصدی برای گذراندن لحظه های تکرار نشدنی برای تمامی اعضای خانواده هستید پیشنهاد ما پارک گاردنز بای دی بی سنگاپور می باشد. مجمو عه ای سرگرم کننده و مدرن که دسترسی راحتی دارد و تنها با یک پیاده روی کوتاه از هتل محل اقامت خود به این باغ مدرن که تمامی گونه های گیاهی در آن یافت خواهد شد می رسید. در این پارک به احساسی همانند قدم زدن در یک سرزمین افسا نه ای مدرن خواهید رسید.

منبع: تاپ تراول
انتشار: 18 شهریور 1401 بروزرسانی: 18 شهریور 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2244

به "گاردنز بای دی بی سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاردنز بای دی بی سنگاپور (تور ارزان سنگاپور)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید