گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شوند!

به گزارش آناسی، طبق اطلاعاتی که به وسیله کد کرنل گلکسی اس 20 منتشر شده، به نظر می رسد گوشی گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز خواهند شد!

گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شوند!

با انتشار کد کرنل مدل مجهز به اگزینوس گوشی گلکسی اس 20، توسعه دهندگان XDA توانستند جزئیاتی در رابطه با گوشی های مورد انتظار بعدی سامسونگ کشف نمایند و این گوشی ها گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 هستند! هنوز مدت زمان نسبتا زیادی به معرفی این دو محصول باقی مانده و شرایط بدی که جامعه جهانی به آن دچار شده اجازه نداده سری اس 20 سامسونگ به آن شکلی که سامسونگ انتظار داشت خودنمایی نمایند اما با این حال هر چه که پیش می رویم، به زمان رونمایی از گوشی سری نوت سامسونگ هم نزدیک می شویم!

اینطور که از این کدها می فهمیم، گلکسی نوت 20 با نام رمز Canvas شناخته می گردد و این یعنی C2 محصولی از سری نوت سامسونگ است. اینکه C0 یا C1 هم در بین مدل ها قرار می گیرند اصلا تعیین نیست و در این تصویر هم نامی از آن برده نشده اما جالب است بدانید در آن به نام Kona هم اشاره شده!

Kona نام رمز اسنپدراگون 865 است که بارها و بارها در بنچمارک گوشی های مجهز به این پردازنده این نام را شاهد بودیم. این یعنی حتی اگر کوالکام بخواهد رویه گذشته را در پیش بگیرد و اسنپدراگون 865 پلاس را هم فراوری کند، سامسونگ از آن برای گوشی نوت 20 استفاده نخواهد کرد؛ مشابه اتفاقی که برای گلکسی نوت 10 افتاد و علی رغم موجود بودن اسنپدراگون 855 پلاس، سامسونگ ترجیح داد از همان پردازنده اسنپدراگون 855 استفاده کند که در سری اس 10 مورد استفاده نهاده شد.

همانطور که می دانید این تعیینات برای آن نسخه از نوت 20 است که در آمریکا عرضه می گردد چون در کشورهای دیگر نسخه اگزینوس به فروش می رسد. البته این امکان هم وجود دارد که سامسونگ در نوت 20 تصمیم بگیرد همه مدل ها را با یک پردازنده راهی بازار کند! هرچند پردازنده های اختصاصی این شرکت هم به خوبی از پس وظیفه خود بر می آیند. با این حال خبرها حاکی از آن است کاربران از سامسونگ می خواهند دیگر از این پردازنده در گوشی های خود استفاده نکند!

مقایسه اگزینوس 990 و اسنپدراگون 865؛ کدام نسخه از گلکسی اس 20 بهتر است؟

در نهایت می رسیم به نام رمز WIN2 که مخفف عبارت Winner 2 است. این گوشی به احتمال فراوان جانشین گلکسی فولد خواهد بود و مطابق انتظار سامسونگ آن را هم به اسنپدراگون 865 مجهز می نماید. سال گذشته نیز همین رخ داد. به طور کلی به نظر می رسد سامسونگ وقتی در یک سال از یک گوشی رونمایی می نماید، با وجود پردازنده های بهتر، تمایلی به تجهیز محصولات خود به آن پردازنده ندارد و سعی می نماید از پرچم دار همان سال در گوشی های خود استفاده کند.

منبع: gsmarena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 981

به "گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شوند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی نوت 20 و گلکسی فولد 2 به پردازنده اسنپدراگون 865 مجهز می شوند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید