یواخیم لو: بعد از یورو به کارم در تیم ملی آلمان انتها می دهم

به گزارش آناسی، سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان خاطرنشان کرد که رقابت های یورو 2020 آخرین تورنمنتی است که او در آن راهنمایی ژرمن ها را برعهده خواهد داشت.

یواخیم لو: بعد از یورو به کارم در تیم ملی آلمان انتها می دهم

به گزارش خبرنگاران، یواخیم لو در گفت و گو با سایت اتحادیه فوتبال آلمان اظهار داشت که پس از رقابت های یورو 2020 که تابستان سال آینده برگزار می گردد به کار خود به عنوان سرمربی تیم ملی آلمان خاتمه می دهد.

لو که تا جام دنیای 2022 قطر با اتحادیه فوتبال آلمان قرارداد داشت، از مسئولان این سازمان خواسته که با فسخ قراردادش در فاصله یک سال مانده به خاتمه آن موافقت نمایند و گویا درخواست او هم مورد پذیرش واقع شده است.

لو درباره تصمیمش گفت: من این تصمیم را کاملاً آگاهانه، سرشار از حس افتخار و غرور و با قدردانی بی خاتمه از همه آنهایی که حامی ام بوده اند اتخاذ نموده ام اما این تصمیم سبب نمی گردد که ذره ای از انگیزه من برای کسب بهترین نتایج با تیمم در یورو کاسته گردد. به دوران کاری ام در تیم ملی آلمان افتخار می کنم چون یک تجربه بسیار خاص بود. مربیگری در تیم ملی کشور، یک افتخار عظیم است ضمن اینکه من در این تیم نزدیک به 17 سال با بهترین فوتبالیست های کشور کار نموده ام و از آنها در تمام مراحل پیشرفت شان حمایت کردم. من با آنها هم پیروزی های فوق العاده و شیرین داشتم هم شکست هایی دردناک را تجربه کردم اما لحظات خارق العاده و جادویی کارم در کنارشان بیشتر بوده و این هم تنها محدود به قهرمانی مان درجام دنیای 2014 برزیل نمی گردد. من قدردان اتحادیه فوتبال آلمان بوده و همواره خواهم بود چرا که همواره از من حمایت کردند و بهترین شرایط را برای کار و تمرین تیمم فراهم کردند.

سرمربی 61 ساله ژرمن ها دوران کاری خود در تیم ملی آلمان را از سال 2004 به عنوان دستیار یورگن کلینزمن شروع کرد و پس از جام دنیای 2006 خودش راهنمایی این تیم را عهده دار شد.

او در خاتمه تأکید کرد: من هنوز هم در خودم انگیزه و انرژی بی پایان برای کسب موفقیت در مسابقات یورو می بینم. تا آن موقع تمام تلاشم را انجام می دهم که حاصل کارمان باعث خوشحالی طرفداران در خاتمه آن تورنمنت باشد، ضمن اینکه می دانم این احساس و این انگیزه در خصوص تمامی بازیکنانم هم صدق می نماید.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 30 فروردین 1400 بروزرسانی: 30 فروردین 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1678

به "یواخیم لو: بعد از یورو به کارم در تیم ملی آلمان انتها می دهم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یواخیم لو: بعد از یورو به کارم در تیم ملی آلمان انتها می دهم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید