12 سال بردگی بهترین فیلم جشنواره تورنتو از نگاه تماشاگران شد

به گزارش آناسی، خبرنگاران: ساخته جدید استیو مک کویین برنده جایزه بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره بین المللی فیلم تورنتو شد.

12 سال بردگی بهترین فیلم جشنواره تورنتو از نگاه تماشاگران شد

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرنگاران، 12 سال بردگی در حالی بهترین فیلم از نگاه تماشاگران جشنواره بین المللی فیلم تورنتو شد که حالا شانسش برای رقابت های اسکار نسبت به حریفانش پیشرفت قابل توجهی نموده است. تا به حال 4 فیلم ارابه های آتش، زیبایی آمریکایی، میلیونر زاغه نشین و سخنرانی پادشاه ابتدا برنده این جایزه در جشنواره فیلم تورنتو شده اند و سپس عنوان بهترین فیلم سال را در جشن سالانه آموزشگاه از آن خود نموده اند. این فیلم که برای اولین بار در جشنواره فیلم تلوراید به نمایش در آمد به خاطر کارگردانی استیو مک کویین و بازی های خوب شیویتل اجیفور، مایکل فاسبندر، لوپیتا نیانگ او و برد پیت شانس مناسبی برای بردن 5 جایزه بزرگ اسکار را نیز دارد. فیلم های فیلومنا و زندانی ها در این رقابت دوم و سوم شدند. در جشنواره فیلم تورنتو سال جاری از فیلم های چرا در جهنم بازی نمی کنید؟ از کشور ژاپن نیز تقدیر به عمل آمد.

در بخش مستند، ساخته جهانه نوجیم از کشور مصر با عنوان میدان بهترین شناخته شد. این مستند ماجرای گروهی از مصریان انقلابی را روایت می نماید که به دنبال ساخت جامعه ای جدید هستند. در وبسایت این فیلم مستند آمده است که این جوانان هیچ سلاحی به جز دوربینشان ندارند. دوربین اسلحه ما است یکی از شعار های این فیلم است. در این فیلم مستد اقشار مختلفی از جامعه مصر را نشان می دهد از بازیگر فیلم بادبادک بار خالد عبدالله بگیرید تا اقشار کارگر و متوسط. منتقد توییتچ به این مستند لقب حماسه داده و لوس آنجلس تایمز در خصوص این مستند گفته که ساخته جهانه نوجیم تعاریف را عوض می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 803

به "12 سال بردگی بهترین فیلم جشنواره تورنتو از نگاه تماشاگران شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "12 سال بردگی بهترین فیلم جشنواره تورنتو از نگاه تماشاگران شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "12 سال بردگی بهترین فیلم جشنواره تورنتو از نگاه تماشاگران شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید