آلمان خواهان همکاری اروپا و آمریکا برای فشار بر چین شد

به گزارش آناسی، آلمان خواهان همکاری اروپا و آمریکا و همچنین اصلاح سازمان تجارت جهانی برای اعمال فشار بر چین شد.

آلمان خواهان همکاری اروپا و آمریکا برای فشار بر چین شد

با ما سفر کنید و با هزینه های سفر به اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

پیتر بایر هماهنگ کننده آلمان در امور روابط دو سوی آتلانتیک دوشنبه در مصاحبه ای با رویترز گفت: پس از چند سال سخت در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ، ذاکنون فرصتی تاریخی برای دمیدن جانی تازه در مشارکت دو سوی آتلانتیک و بهبود روابط با آمریکا دارند.

بایر اضافه کرد که آلمان و آمریکا اختلافاتی از جمله در زمینه واردات گاز از روسیه دارند اما این اختلافات نباید مانع از همکاری نزدیک دو طرف در حوزه های مالی، تجاری، مالیاتی و سیاست های آب و هوایی گردد.

این مقام آلمانی گفت: اکنون زمان مناسبی است تا بسته ای از سیاست های پیشنهادی در خصوص اقتصاد و تجارت در دستور کار قرار گیرد. عقد یک توافقنامه تجارت آزاد یکی از این موارد است.

وی اضافه کرد: یکی دیگر از این موارد تدوین یک نقشه راه مشترک برای اصلاح سازمان تجارت جهانی و وادار کردن چین به تبعیت از قوانین تجارت بین المللی است. نقض این قوانین باید با تحریم روبرو گردد.

بایر تاکید نمود که دولت جدید آمریکا برای ایجاد اعتماد باید تعرفه هایی را که دولت دونالد ترامپ برایی واردات آلومینیوم و فولاد از اروپا وضع کرد، لغو کند.

جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا قرار است روز آدینه ملاقاتی مجازی با سران 7 کشور صنعتی داشته باشد و درباره بحران کرونا، اقتصاد جهانی و چین گفت و گو کند.، ایرنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1620

به "آلمان خواهان همکاری اروپا و آمریکا برای فشار بر چین شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلمان خواهان همکاری اروپا و آمریکا برای فشار بر چین شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید