آهنگریان: به موفقیت ووشو در بازی های آسیایی امیدواریم

به گزارش آناسی، ملی پوش ووشوی ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: به موفقیت تیم ملی در بازی های آسیایی امیدوار هستیم.

آهنگریان: به موفقیت ووشو در بازی های آسیایی امیدواریم

عرفان آهنگریان در گفت و گو با خبرنگاران، در خصوص برگزاری مسابقات بین المللی جام پارس ووشو شرح داد: این مسابقات هر سال به میزبانی گرگان برگزار می گردد و رقبای اصلی ایران مثل کشور ویتنام در آن شرکت می نمایند. این دوره نیز به دلیل فاصله زمانی کمی که با بازی های آسیایی 2018 جاکارتا داشت، یک تورنمنت تدارکاتی خوب برای ما بود.

او در خصوص عدم حضور تیم های چین و کره جنوبی نیز گفت: هدف اصلی کادرفنی از عدم حضور چینی ها بررسی نشدن ووشوکاران ایران بود چرا که این تیم بررسیورهای بسیار خوبی دارد. هرچند که آنها ما را در بازی های پیش دیده اند اما ما تمرینات خوبی داشته ایم و به نتیجه گیری ملی پوشان امیدوار هستیم.

ووشوکار اعزامی ایران به بازی های آسیایی 2018 جاکارتا، با اشاره به اردوی مشترک تیم ملی ایران با تیم اندونزی ادامه داد: در جریان اردوی مشترک یک ماهه ای که با میزبان بازی های آسیایی داشتیم، چند مرحله مسابقه تدارکاتی برگزار کردیم که نتایج خوبی هم توسط ملی پوشان ایران کسب شد. همچنین بعد از این مسابقات در رقابت های جام پارس شرکت کردیم و فکر می کنم دیگر نیازی به مسابقات تدارکاتی آنچنانی نداریم. با پیگیری اردوهای باقی مانده می توانیم خود را برای حضور در بازی های آسیایی آماده کنیم.

آهنگریان در خصوص جوان بودن ترکیب اعزامی تیم ملی ووشوی ایران به جاکارتا نیز گفت: از نظر سن و سال من کوچک ترین عضو تیم هستم اما از نظر تجربه من از سبحانی با تجربه تر هستم. با این حال رضا نیز ووشکار بسیار خوبی است و انگیزه بسیار بالایی دارد. ما به این تیم خود امیدوار هستیم و همگی برای کسب مدال طلا راهی جاکارتا خواهیم شد.

او اضافه نمود: سبحانی برای بازی های آسیایی در یک وزن پایین تر از وزن اصلی خود مسابقه می دهد و همین مسئله نقطه قوت است. او قدرت وزن 60 کیلوگرم را دارد اما در وزن 56 کیلوگرم مبارزه خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 697

به "آهنگریان: به موفقیت ووشو در بازی های آسیایی امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آهنگریان: به موفقیت ووشو در بازی های آسیایی امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید