احساس ملک عبدالله وقتی کنار ملکه نشست

به گزارش آناسی، خبرنگاران: سفیر سابق انگلیس در ریاض پس از مرگ پادشاه عربستان، خاطره ای جالب از کتاب خاطرات خود در توئیتر منتشر کرد.

احساس ملک عبدالله وقتی کنار ملکه نشست

به گزارش گروه رسانه های خبرنگاران،العالم،گزارش داد؛ شرارد کولز نوشت: در سال 1998 ملک عبدالله که ولیعهد عربستان بود به انگلیس سفر کرد و ملکه الیزابت او را به ضیافت ناهار در کاخ بالمورال واقع در استان ابردین شیر اسکاتلند دعوت کرد.

ملک عبدالله و ملکه

وی اضافه کرد بعد از ناهار، ملکه از میهمان خود پرسید آیا تمایل دارد در خیابان های این استان گشتی بزنند که او موافقت کرد و خودروی لندرور به محوطه کاخ آورده شد، و ملک عبدالله جلو نشست و مترجم نیز روی جایگاه پشتی نشست. موضوع غیرمنتظره این بود که ملکه پشت فرمان نشست.

کولز گفت: ملکه الیزابت که در ارتش انگلیس در زمان جنگ جهانی دوم راننده بود، در خیابان این استان حرکت کرد و تمام مدت حرف می زد و با سرعت رانندگی می کرد.

وی اضافه کرد: در این زمان ملک عبدالله رو به مترجم خود کرد و از او خواست که به ملکه بگوید که سرعت خود را کم کند و حواسش به رانندگی باشد !

منبع آخرین نیوز

خبرنگاران: انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

بازگشت به صفحه سایر رسانه ها

منبع: تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 818

به "احساس ملک عبدالله وقتی کنار ملکه نشست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احساس ملک عبدالله وقتی کنار ملکه نشست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید