اقراریان : حضور پلیس راهور در منطقه 12 کمرنگ است ، در برخی محلات به دلیل گره ترافیکی امکان تردد وجود ندارد

به گزارش آناسی، اقراریان با بیان اینکه با زخم کهنه ای در منطقه 12 روبه رو هستیم، شرح داد: حتی امکان تردد در کوچه ها و محلات وجود ندارد.

اقراریان : حضور پلیس راهور در منطقه 12 کمرنگ است ، در برخی محلات به دلیل گره ترافیکی امکان تردد وجود ندارد

به گزارش خبرنگاران، مهدی اقراریان در یکصد و چهل و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه بنده در خصوص گره ترافیکی منطقه 12 سه مرتبه تذکر دادم، گفت: آخرین پاسخی که به ما ارسال شد گزارش شهرداری منطقه 12 بود و عدم همکاری پلیس راهور علت شرایط ترافیک در این منطقه عنوان شده است.

او اضافه نمود: این عدم همکاری منجر به اتلاف وقت شهروندان در منطقه شده است؛ لذا تقاضا دارم که شهرداری منطقه 12 مسائل را با جدیت بیشتر دنبال کند تا شاهد رفع مسائل شهروندان این منطقه باشیم.

اقراریان با بیان اینکه با زخم کهنه ای در منطقه 12 روبه رو هستیم، شرح داد: حتی امکان تردد در کوچه ها و محلات وجود ندارد؛ می دانیم که همکاران در شهرداری منطقه 12 زحمت می کشند اما مسائل قلب تهران باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

او همچنین گفت: عمده مسئله در این منطقه تخلیه بار است و رانندگان در دو یا سه لاین می ایستند و حتی پلیس حضور ندارد که با پارک وانت بارها برخورد کند. در مجموع حضور پلیس در این منطقه بسیار کمرنگ است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 5 خرداد 1402 بروزرسانی: 5 خرداد 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2359

به "اقراریان : حضور پلیس راهور در منطقه 12 کمرنگ است ، در برخی محلات به دلیل گره ترافیکی امکان تردد وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقراریان : حضور پلیس راهور در منطقه 12 کمرنگ است ، در برخی محلات به دلیل گره ترافیکی امکان تردد وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید