ایتالیا همواره اسپانیا را به دردسر انداخته است

به گزارش آناسی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی اسپانیا اعتراف کرد شاگردان او در تمام بازی های خود با تیم ملی ایتالیا به زحمت افتاده اند.

ایتالیا همواره اسپانیا را به دردسر انداخته است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، در آستانه دیدار محبت آمیز ایتالیا و اسپانیا، ویسنته دل بوسکه سرمربی ماتادورها به تمجید از آتزوری پرداخت و آن را تیمی دانست که همواره کار اسپانیایی ها را سخت نموده است.

تیم های ملی ایتالیا و اسپانیا در 2 سال گذشته 3 بار برابر هم قرار گرفته اند که 2 بار آن در رقابت های یورو 2012 و یک بار دیگر در نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها بوده است. از این 3 بازی اسپانیایی ها 2 بار پیروز میدان را ترک نموده اند و یک بار هم که در مرحله گروهی یورو 2012 بود، تساوی حاصل جدال 2 تیم بود.

دل بوسکه با اشاره به این بازی ها در گفت و گویی با نشریه گاتزتا دلو اسپورت گفت: ایتالیا حریفی است که همواره ما را به زحمت انداخته و بیش از همه به خط دفاع تیم ما فشار می آورد. فضاسازی های ماجو و جاچرینی و حرکات دروسی ، مارکیزیو و مونتولیوو از مرکز، کاسانو و بالوتلی در موقعیت های تک به تک و همچنین هوش پیرلو همه و همه چیزهایی هستند که می توانند ما را تهدید نمایند.

این مربی اضافه کرد: ایتالیا همواره ایده هایی برای بازی اش داشته که با آنها توانسته برای ما مشکل ساز گردد اما خوشبختانه ما همواره توانسته ایم آن ایده ها را خنثی کنیم. در بازی اول یورو 2012 گلی که آنتونیو دی ناتاله زد تنها صحنه ای نبود که ایتالیا در آن دروازه ما را تهدید کرد. ایتالیا در آن بازی جداً ما را اذیت کرد.

دل بوسکه عنوان نمود: به نظرم فینال یورو 2012 برابر ایتالیا بهترین بازی بود که اسپانیا با راهنمایی من انجام داد اما نباید فراموش کنید که ایتالیا در آن بازی چند مشکل داشت، خستگی، مصدومیت مهره های اصلی مانند کیه لینی و موتا. در جام کنفدراسیون ها ها ایتالیا کار ما را سخت تر کرد و آنها زمان بیشتری توپ و میدان را در اختیار داشتند. ایتالیا 2 دور پیش قهرمان جام جهانی شد و بازیکنانی خوب دارد به خصوص هسته یوونتوسی این تیم که نقش مهمی ایفا می نمایند.

منبع: تسنیم
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 423

به "ایتالیا همواره اسپانیا را به دردسر انداخته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایتالیا همواره اسپانیا را به دردسر انداخته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید