باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت پاسخ از کالدرون شد، تکلیف سرمربی آرژانتینی تا عصر امروز معین می گردد؟

به گزارش آناسی، جلسه هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس روز آدینه برگزار گردید و باشگاه ساعتی قبل نامه ای برای کالدرون ارسال کرد.

باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت پاسخ از کالدرون شد، تکلیف سرمربی آرژانتینی تا عصر امروز معین می گردد؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، در پی دریافت پیغام های مثبت از جلسه چهارشنبه عصر هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه با حضور مدیربرنامه های کالدرون، باشگاه طی ایمیلی با ارسال پیشنهاداتی کوشش های خود را برای بازگشت گابریل کالدرون مضاعف کرد و صبح پنجشنبه نیز پاسخ ایشان دریافت شد.

کالدرون مواردی را در این نامه که به وسیله مدیربرنامه هایش دریافت شد مطرح نموده است و باشگاه پرسپولیس هیچ خبر یا حدس در این باره را رد یا تأیید نخواهد کرد.

عصر روز آدینه نیز جلسه ای چند ساعته در باشگاه با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره برگزار گردید و باشگاه طی ایمیلی که ساعتی قبل ارسال شد با ذکر مواردی خواستار دریافت پاسخ ایشان شد.

باشگاه پرسپولیس به طرفداران اعلام می نماید که نگران نقل وانتقالات نباشند و بدون توجه به حواشی و حدس ها منتظر اعلام اخبار رسمی درباره شرایط کالدرون باشند. تا عصر شنبه (امروز) اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 787

به "باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت پاسخ از کالدرون شد، تکلیف سرمربی آرژانتینی تا عصر امروز معین می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باشگاه پرسپولیس خواستار دریافت پاسخ از کالدرون شد، تکلیف سرمربی آرژانتینی تا عصر امروز معین می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید