دنبال برترین کباب ترش رشت هستید؟ این رستوران ها را از دست ندهید

به گزارش آناسی، رشت، شهر زیبای سرسبز گیلان، با غذاهای محلی خوشمزه و منحصربه فردش، گردشگران بسیاری را به سوی خود می کشاند. از میان تمام این غذاهای لذیذ، کباب ترش رشت جایگاه ویژه ای دارد و هر مسافری که به رشت سفر می نماید، حتماً باید طعم این غذای خوشمزه را امتحان کند. در این مطلب، برترین رستوران های رشت را برای صرف کباب ترش، به شما معرفی می کنیم.

دنبال برترین کباب ترش رشت هستید؟ این رستوران ها را از دست ندهید

برترین کباب ترش رشت

غذاهای محلی و به ویژه غیرمحلی نیز جزء ثروت های فرهنگی و گردشگری این شهر محسوب می شوند. توصیه می گردد بدون امتحان کردن غذاهای بی نظیر رشت، این شهر را ترک نکنید.

اما بدون شک بعضی از غذاهای رشت در بهشت هم یافت نخواهد شد! در ادامه این محتوا به این سوال که برترین کباب ترش در رشت کجا بخوریم؟ خواهیم پرداخت.

کافه کباب

مجموعه کافه کباب، تمام کوشش خود را نموده تا برترین غذاها را برای تمام وعده های غذایی مهمانان گرامی فراهم کند. غذاهایی که با استفاده از مواد درجه یک و با کیفیت بالا، به مشتریان عزیز سرو می شوند. سرآشپزان کافه کباب، افرادی با تجربه هستند و انواع غذاهای محلی، گیلکی، ایرانی و فرنگی را با استفاده از دستورالعمل های به روز و خاص تهیه می نمایند و در خدمت مشتریان قرار می دهند.

در منوی کافه کباب، دو غذای معروف و محبوب رشت، یعنی کباب ترش رشت و جوجه ترش رشت نیز جایگاه خود را دارند و از محبوبیت زیادی برای مهمانان برخوردارند. برای کسب اطلاعات تکیملی به صفحه مراجعه نمایید.

کباب ترش رشت

کباب ترش رشت به عنوان یکی از غذاهای برجسته منطقه شمال ایران، به خصوص در طبقه غذاهای گیلکی، از هواداران زیادی برخوردار است. ترکیب طبیعی ترشی و انواع فراوانی از سبزیجات در این غذا، به طعم منحصر به فرد آن افزوده است. به طوری که هر ساله، گردشگران و مسافرانی که به شهر رشت سفر می نمایند، در پی تجربه این کباب ترش می باشند و بعد از میل کردن این کباب ترش، لذت بی نظیری را تجربه می نمایند. البته، تجربه واقعی و اصیل طعم کباب ترش رشتی، تنها در برترین رستوران های این شهر امکان دارد.

جوجه ترش رشت

جوجه ترش رشت، یکی از غذاهای گیلکی است که برترین نمونه آن در کافه کباب در اختیار مشتریان قرار می گیرد. این کباب با استفاده از گوشت مرغ تهیه می گردد و ترشی آن باعث می گردد تا طعم اصیل ترین غذاهای ایرانی با برترین مواد طبیعی برای شما فراهم گردد.

جوجه ترش رشت همچون کباب ترش، یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین غذاهای محلی منطقه شمالی ایران محسوب می گردد.

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای بلوار توحید، نبش فرعی 101، رستوران وکافی شاپ کافه کباب

تلفن ثابت 01332121578

ساعت فعالیت: 7:30 صبح الی 24 شب

رستوران رازقی

کباب ترش رستوران رازقی، یکی از پرطرفدار ترین کباب ها در این رستوران است که روزانه مشتریان زیادی برای صرف کباب ترش به این رستوران مراجعه می نمایند. تنوع در منوی رازقی، که کمتر در رستوران های دیگر ایران دیده می گردد، شامل فهرستی از برترین غذاهای فرنگی، ایرانی و محلی می گردد که همگی با بیشترین سطح کیفیت به مهمانان ارائه می شوند.

مجموعه رستوران رازقی، کوشش نموده تا بتواند ماهرترین سرآشپزها را انتخاب کند و برترین رسپی ها را برای شما فراهم کند. در رسپی کباب ترش رستوران رازقی از 280 گرم راسته گوساله مزه دار شده با رب انار و سبزیجات معطر و گردو استفاده می گردد. تضمین مجموعه رستوران های رازقی در تمامی شعبات آن، تازگی مواد اولیه و کیفیت بالای آن ها است. از این رو، کباب ترشی که در این رستوران ارائه می گردد، با برترین طعم و برترین شکل برای شما که برترین ها را شایسته اید، فراهم می گردد.

بعلاوه این رستوران از ساعت 7 صبح تا 12 شب به طور پیوسته در حال خدمات رسانی به مردم برای سه وعده اصلی صبحانه، نهار و شام می باشد. توصیه می گردد برای تجربه طعم بی نظیر کباب ترش در وعده های نهار یا شام به رستوران رازقی سر بزنید.

آدرس: رشت، گلسار، نبش خیابان 123

تلفن ثابت: 33723322 013

ساعت فعالیت: 7 صبح الی 24 شب

رستوران شورکولی

یکی دیگر از رستوران هایی که برای تجربه طعم برترین کباب ترش در رشت توصیه می گردد، کباب ترش شورکولی است که از محبوبیت زیادی در بین مشتریان برخوردار می باشد. کباب ترش در این رستوران با مواد اولیه گوشت، گردو، چوچاق، رب انار، نمک، فلفل، گلپر، تهیه می گردد.

طرز تهیه این کباب به این صورت است که پس از پاک کردن گوشت و خرد کردن آن، گردو آسیاب شده به آن اضافه می گردد و سپس سبزی چوچاق به آن افزوده می گردد. در مرحله بعد به مخلوط گوشت و گردو، رب انار ترش، نمک، فلفل و گلپر را اضافه و همه مواد با هم مخلوط می شوند تا گوشت مواد را به خود جذب کند.

در نهایت مواد را به مدت یک روز در یخچال استراحت داده تا طعم و مزه بهتری بگیرد. سپس گوشت آماده را روی سیخ کشیده و سرخ می گردد.

معمولاً برای کباب ترش در این رستوران از قسمت فیله گوساله استفاده می گردد، زیرا فیله نرم تر است و سریع تر پخت می گردد و مواد روی کباب نمی سوزند. بعلاوه برای علاقمندان به گوشت گوسفندی توصیه می گردد که کباب ترشی که با گوشت گوسفندی در رستوران شورکولی فراهم می گردد را برای یک بار هم که شده امتحان کنید.

آدرس: رشت، گلسار، ابتدای بلوار توحید

تلفن ثابت: 01333121749

ساعت فعالیت: 7:30 صبح الی 24 شب

رستوران حاج حسین

غذاها و کباب های محلی رستوران حاج حسین، که در زبان گیلکی به پلا کباب معروف است، به علت استفاده از گوشت تازه گوساله و گوسفند، از کیفیت بالایی برخوردارند. اگر در پی رستورانی برای صرف کباب ترش با اصالت هستید، رستوران حاج حسن به شما پیشنهاد می گردد. با توجه به نظرات کاربران و مشتریانی که در این رستوران غذا خورده اند، کباب ترش از جمله برترین کباب هایی هست که می توانید در رستوران حاج حسین از تجربه خوردن آن لذت ببرید.

آدرس: رشت، میدان زرجوب، در امتداد پل آهنی زرجوب

تلفن ثابت: 01333332860

ساعت فعالیت: 10 صبح تا 12 شب

سخن پایانی

کباب ترش رشت، یکی از نشان های فرهنگی و غذایی این شهر زیبا محسوب می گردد. اگر به رشت سفر کردید، حتماً سری به این رستوران های معروف بزنید و از طعم اصیل و بی نظیر کباب ترش لذت ببرید. این تجربه غذایی متفاوت، خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما رقم خواهد زد.

انتشار: 24 اردیبهشت 1403 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1403 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2417

به "دنبال برترین کباب ترش رشت هستید؟ این رستوران ها را از دست ندهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنبال برترین کباب ترش رشت هستید؟ این رستوران ها را از دست ندهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید