ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت ، زوج تازه در خط حمله سرخ ها؟

به گزارش آناسی، تیم پرسپولیس امروز در دیداری خارج از خانه به مصاف صنعت نفت آبادان می رود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت ، زوج تازه در خط حمله سرخ ها؟

به گزارش خبرنگاران آنلاین، تیم پرسپولیس در ادامه رقابت های لیگ برتر از هفته نوزدهم امروز از ساعت 18 میهمان صنعت نفت آبادان است.

شاگردان یحیی گل محمدی پس از دو هفته ناکامی صدر جدول را از دست دادند و هم اکنون با 36 امتیاز بصورت مشترک با استقلال در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند.

سرخ پوشان برای جبران امتیازات از دست رفته کار سختی در آبادان خواهند داشت و برای پس گرفتن صدر جدول فقط محکوم به برد هستند.

در طرف دیگر تیم صنعت نفت آبادان اصلا شرایط مساعدی در لیگ نداشته و با حضور تاوارس نیز این تیم 11 امتیازی با قرار گرفتن در رده پانزدهم جدول فقط به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به نفت مسجد سلیمان در این جایگاه قرار گرفته است اما همچنان نماینده آبادان یکی از گزینه های اصلی سقوط به دسته پایین تر محسوب می گردد به همین علت بازی های خانگی صنعتی ها برترین فرصت این تیم برای ماندن در لیگ برتر به شمار می آید. بنابراین زردپوشان حریف سرسختی در بازی امروز مقابل پرسپولیس خواهند بود.

اما بزرگترین غایب پرسپولیسی ها در این ملاقات علیرضا بیرانوند است که به علت اخراج در بازی هفته گذشته در فهرست امروز سرخ ها حضور ندارد. لئندرو پریرا، مهاجم تازه پرسپولیس مسئله ای برای حضور در این بازی ندارد اما ظاهرا یحیی گل محمدی نام او را در فهرست قرار نداده است. مهدی ترابی دیگر ستاره سرخ هاست که گفته می گردد ممکن است به علت بیماری احتمالا به این بازی نرسد اما شاید در آخرین لحظات به ترکیب اضافه گردد. بنابراین کادر فنی پرسپولیس برای این ملاقات نفرات احتمالی زیر را در نظر خواهد گرفت:

احمد گوهری تنها انتخاب یحیی گل محمدی برای جانشینی بیرانوند در درون دروازه پرسپولیس خواهد بود.

زوج گئورگی گولسیانی و مرتضی پورعلیگنجی مثل همواره در قلب دفاع توپ می زنند. وحید امیری و دانیال اسماعیلی فر در کنار زوج میانی خط دفاع پرسپولیس به ترتیب در دفاع چپ و دفاع راست به میدان می روند.

سینا اسدی بیگی و میلاد سرلک در میانه میدان به بازی گرفته خواهند شد و امید عالیشاه و مهدی ترابی وینگرهای هجومی قرمزها در بازی امروز هستند.

شیخ دیاباته امروز انتخاب قطعی گل محمدی در خط آتش سرخ هاست و باید دید پای مهاجم اهل مالی بعد از چند هفته ناکامی به گلزنی باز می گردد یا نه. در کنار او هم محمد عمری به میدان خواهد رفت هر چند گفته می گردد محتمل است عیسی آل کثیر هم گزینه گل محمدی برای حضور ثابت باشد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

احمد گوهری، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلیگنجی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، محمد عمری و شیخ دیاباته.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 بهمن 1401 بروزرسانی: 20 بهمن 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2318

به "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت ، زوج تازه در خط حمله سرخ ها؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر صنعت نفت ، زوج تازه در خط حمله سرخ ها؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید