خبرنگاران شرکت های دانش بنیان و فناور در پردیس کار آفرینی پذیرش می شوند

به گزارش آناسی، تهران- خبرنگاران- پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، تعدادی از قطعات اراضی فاز سوم خود را که پردیس کارآفرینی نامگذاری شده و 21 هکتار وسعت دارد، واگذار می نماید.

خبرنگاران شرکت های دانش بنیان و فناور در پردیس کار آفرینی پذیرش می شوند

به گزارش معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حسین صابری قائم مقام ریاست پارک فناوری پردیس معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اظهارکرد: هدف اصلی از تاسیس این پارک بزرگ فناوری در شمال شرق تهران، بیش از هر چیز تجاری سازی فناوری و یاری سرمایه گذاران برای ورود به کسب و کارهای دانش بنیان و فناور بوده است.

وی اعلام کرد: هم اکنون فاز اول پارک فناوری پردیس (پردیس نوآوری) به بهره برداری رسیده است و فاز دوم (پردیس دانش) قطعاتش به متقاضیان واگذار شده و از سال آینده نیز به بهره برداری می رسد.

صابری اظهارکرد: این مجموعه بزرگ که از سال 84 فعالیت خودش را با استقرار اولین شرکت شروع کرد، اکنون میزبان بیش از 200 شرکت فعال در حوزه مختلف فناوری است. در حال حاضر حدود 4500 نفر در مجموعه شرکت های مستقر در پارک فناوری پردیس اشتغال دارند، زیست بوم شکل گرفته در درون این مجموعه حاصل کنار هم قرار دریافت افراد خلاق، شرکت های نوپا، شرکت های سرمایه گذار و شرکت های دانش بنیانی است که غالباً از نیروهای جوان تشکیل شده اند، فراهم آوردن مزیت های قانونی، بخش دیگری از جذابیت های این مجموعه است که به نوبه خود باعث توسعه کسب و کارهای نوین خواهد شد.

واگذاری اراضی در فاز سوم (پردیس کارآفرینی)

وی اضافه نمود: درحال حاضر، پارک فناوری پردیس برای واگذاری اراضی فاز سوم خود، موسوم به پردیس کار آفرینی با وسعت 21 هکتار، اعلام فراخوان نموده است. در این فراخوان تعدادی از قطعات این فاز واگذار خواهد شد، مساحت این قطعات بر اساس احتیاج متقاضیان بین 550 تا 2500 مترمربع است.

وی همچنین در مورد اولویت واگذاری این اراضی شرح داد: ما به دنبال جذب شرکت های با ظرفیت رشد بالا چه از لحاظ دانش و فناوری و چه ظرفیت سودآوری مالی هستیم. در این فراخوان حوزه هایی مانند تجهیزات پزشکی پیشرفته، فناوری اطلاعات و ارتباطات، الکترونیک، کنترل و ابزار دقیق و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی، در اولویت واگذاری خواهند بود.

بر اساس این فراخوان، متقاضیان می توانند با مراجعه به وبگاه پارک فناوری پردیس به نشانی techpark.ir تا 15 اسفند درخواست خود را ثبت نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 916

به "خبرنگاران شرکت های دانش بنیان و فناور در پردیس کار آفرینی پذیرش می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شرکت های دانش بنیان و فناور در پردیس کار آفرینی پذیرش می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید