خطیبی: برد امروز را به ربیع خواه تقدیم می کنیم، مقابل تیمی قدرتمند کار بزرگی را انجام دادیم

به گزارش آناسی، گروه استان ها- سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: این برد را به محسن ربیع خواه تقدیم می کنیم که در این بازی حضور نداشت.

خطیبی: برد امروز را به ربیع خواه تقدیم می کنیم، مقابل تیمی قدرتمند کار بزرگی را انجام دادیم

به گزارش خبرنگاران از اراک، رسول خطیبی در نشست خبری پس از برد یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان در هفته هفتم رقابت های لیگ برتر، گفت: این برد را به محسن ربیع خواه تقدیم می کنیم که در این بازی حضور نداشت. امروز کار بزرگی را مقابل تیمی قابل احترام و قدرتمند از نظر کادر فنی و تیمی انجام دادیم که در رده های بالایی جدول است.

وی اضافه نمود: باید به بازیکنانم بابت کوشش شان خسته نباشید بگویم، که توانستند آنچه به آنها گفته بودم را اجرایی نمایند. در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی داشتیم و در نیمه دوم به رغم فشارهای زیاد صنعت نفت توانستیم پیروز باشیم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک بیان نمود: با همه فشارهای تیم صنعت نفت، به جز فرصتی که پیروز به گلزنی شدیم، چند موقعیت خیلی خوب به دست آوردیم که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم اما باز شکرگذار هستیم که پیروز میدان بودیم.

خطیبی افزود: جا دارد تا از مسئولان استادیوم امام خمینی(ره) که در این روزهای بارندگی باکوشش بسیار خود استادیوم را آماده کردند تشکر کنم، همچنین از اصحاب رسانه بابت حمایت و همراهی آنها با تیم آلومینیوم تقدیر و تشکر دارم.

وی افزود: امیدوارم هرچه سریع تر شاهد ریشه کنی بیماری کرونا شویم تا طرفداران آلومینیوم را در استادیوم داشته باشیم. مطمئن هستیم که بعد از کرونا استادیوم مملو از جمعیت طرفداران خواهد بود و از حمایت آن ها بهره می بریم. این موضوع به طور قطع انگیزه برای بازیکنان تیم خواهد بود.

711، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 بهمن 1399 بروزرسانی: 7 بهمن 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1511

به "خطیبی: برد امروز را به ربیع خواه تقدیم می کنیم، مقابل تیمی قدرتمند کار بزرگی را انجام دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خطیبی: برد امروز را به ربیع خواه تقدیم می کنیم، مقابل تیمی قدرتمند کار بزرگی را انجام دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید