تور ارزان چین: سازنده سری No More Heroes به وسیله کمپانی چینی نت ایز خریداری شد

به گزارش آناسی، سازنده سری بازی های No More Heroes یعنی Grasshopper Manufacture که در ماه مارس گذشته بیست وسومین سالگرد خود را جشن گرفت، به وسیله کمپانی نت ایز (NetEase Games) خریداری شد. این استودیو متعلق به GungHo Online Entertainment بود و قرارداد انتقال سهام بین این شرکت و نت ایز در 31 مه امسال صورت گرفته است. گویچی سودا، مدیرعامل گرس هوپر در بیانیه ای گفت:

تور ارزان چین: سازنده سری No More Heroes به وسیله کمپانی چینی نت ایز خریداری شد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

استودیو بیان نموده که همچنان مسؤول بازی ها و خلاقیت در آن ها خواهد بود. در این میان نت ایز به فعالیت های تجاری نظیر تأمین بودجه برای سه بازی در ده سال آینده، برنامه ریزی و نکات فنی خواهد پرداخت. نت ایز هم در بیانیه از ویژگی های منحصربه فرد بازی های سودا و اینکه چگونه توسعه دهندگان این استودیو فلسفه طراحی و ذهنیت هنری او را در هر جنبه از ایده گرفته تا عملی ساختن آن درک می نمایند، تمجید نموده است. بعلاوه آن ها گرس هوپر را از نظر طراحی ریتم روایی بی نظیر خوانده اند.

بیانیه نت ایز در ادامه آمده است:

این کمپانی در ادامه دعوت نامه ای برای سازندگان بازی در ژاپن و دنیا ارائه کرد، با این امید که سازندگان برجسته تر را توانمند کند و به طور مداوم بازی های باکیفیت بسازد. با توجه به این دعوت نامه به نظر می رسد که نت ایز میخواهد قدم های محکم تری در صنعت بازی های ویدویی بردارد و بازی های بیشتری فراوری کند.

بعلاوه سودا به تازگی اعلام نموده که پنج بازی به دست استودیوی گرس هوپر در دست ساخت است و سه اثری که قصد دارند در ده سال آینده منتشر نمایند، آی پی های جدیدی خواهند بود. پیش فراوری بازی اول هم اکنون آغاز شده و سودا اعلام نموده با توجه به این که این تیم سازنده نسبتا کوچک است، این بازی ها در مقیاس بازی های AA خواهند بود. شایان ذکر است که جدیدترین اثر این استودیو، No More Heroes 3 است که توانست بازخورد نسبتا خوبی دریافت کند. این بازی هم اکنون روی کنسول نینتندو سوییچ در دسترس است.

منبع: GameSpot

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1980

به "تور ارزان چین: سازنده سری No More Heroes به وسیله کمپانی چینی نت ایز خریداری شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان چین: سازنده سری No More Heroes به وسیله کمپانی چینی نت ایز خریداری شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید