علاقه مردم نیگاراگوئه به فیلم های ایرانی

به گزارش آناسی، ایساک لنین براوو سفیر نیکاراگوئه مطرح کرد که مردم نیکاراگوئه علاقه مند به فیلم های ایرانی و شناخت بیشتر فرهنگ و هنر ایران هستند.

علاقه مردم نیگاراگوئه به فیلم های ایرانی

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، ایساک لنین براوو سفیر نیکاراگوئه در تهران عصر دیروز 20 مهر ضمن بازدید از بنیاد سینمایی فارابی با علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی ملاقات کرد.

در این جلسه که با حضور رائد فریدزاده معاون بین الملل بنیاد سینمایی فارابی برگزار گردید، علیرضا تابش با اشاره به تاریخ 120 ساله سینما در ایران، به معرفی ساختار و نهاد های تخصصی سینمایی کشورمان پرداخت.

تابش با اشاره به بستر مطلوب جشنواره ها و رویداد های بین المللی، بر همکاری مشترک درباره تبادل تجربیات در قالب کارگاه ها و نشست های تخصصی، برپایی هفته های فرهنگی و هنری و تولیدات مشترک تأکید کرد.

سفیر نیکاراگوئه در این ملاقات با ابراز خرسندی از حضور در بنیاد سینمایی فارابی، به تشریح فعالیت ها و عملکرد مرکز ملی سینما به عنوان یک تشکیلات تخصصی سینمایی در کشور نیکاراگوئه پرداخت و بر تقویت و گسترش فرهنگی و سینمایی میان 2 کشور تأکید کرد.

وی با ارج نهادن به سابقه دیرین سینمایی ایران در معرفی آثار سینمایی متفاوت با روال مرسوم در سینمای هالیوود، گفت: مردم نیکاراگوئه علاقمند به فیلم های ایرانی و شناخت بیشتر فرهنگ و هنر ایران هستند و امیدواریم که با تعامل و همکاری بیشتر مراکز سینمایی و شبکه های تلویزیونی، فرهنگ و هنر ایران هر چه بیشتر به مردمان منطقه نیکاراگوئه، کاستاریکا و هندوراس معرفی گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1364

به "علاقه مردم نیگاراگوئه به فیلم های ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علاقه مردم نیگاراگوئه به فیلم های ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید