قیمت طراحی لوگو حرفه ای چقدره؟(ارزانترین تعرفه)

به گزارش آناسی، رپرتاژآگهی - آیا تابه حال به اهمیت داشتن لوگو فکر نموده اید؟ قطعاً شما برای معرفی فعالیت شرکت یا کسب و کار خود احتیاج به لوگوی اختصاصی دارید که قطعاً قیمت طراحی لوگو می تواند از شاخصه های مهم مدنظر شما باشد. حال که در سال 1400 هستیم، باید به اهمیت لوگو برای معرفی کسب و کار خود پی برده باشید و سطح شغلی خود را با طراحی لوگو حرفه ای بالا ببرید.

قیمت طراحی لوگو حرفه ای چقدره؟(ارزانترین تعرفه)

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی لوگو از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی لوگو و آرم تجاری تا برندینگ حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

برای دانستن تعرفه طراحی لوگو حرفه ای می توانید با گشت وگذاری در اینترنت به سایت هایی همچون رایان طرح سر بزنید و از قیمت طراحی لوگو باخبر شوید. بسیاری از شرکت ها به این نکته که باید برای کسب و کار خود یک لوگو داشته باشند، توجهی ندارند. درحالی که در برخی از موارد طراحی لوگو ساده نیز می تواند تأثیر بسیاری در شناخت و معرفی کسب و کار مدنظر داشته باشد. در این مقاله به ابعاد مختلف طراحی لوگو و دانش کافی بابت نرخ طراحی لوگو می پردازیم. در ادامه با ما همراه باشید.

تعرفه طراحی لوگو بر چه اساسی است؟

به طورکلی قیمت سفارش لوگو هیچ وقت ثابت نبوده و البته برگ خریدهای زیادی در قیمت طراحی تأثیر می گذارد. البته اگر قبلاً در این زمینه مهارتی کسب نموده باشید، می توانید به صورت رایگان طراحی لوگو اختصاصی انجام دهید؛ اما آن چیزی که منحصربه فرد بودن لوگو را متمایز می نماید، گرافیست لوگو است.

یعنی اگر بخواهید خاص باشید و خود را منحصربه فرد نسبت به دیگران نشان دهید، باید با یک گرافیست معروف و متخصص کارکنید که در این صورت تعرفه طراحی لوگو برای شما بالا خواهد رفت و قیمت ساخت لوگو را می توان منحصر از سوی گرافیست دانست که از یک مقدار معینی پایین تر نیست.

البته سایت رایان طرح نیز باقیمتی بسیار مناسب تر لوگوهای متنوع و خاصی را برای شما ارائه می دهد که می توانید از این سایت سفارش داشته باشید. درمجموع می توان گفت عواملی همچون طراحی های اولیه، نوع طرح لوگو، دفعات ویرایش، بودجه کارفرما و زمان صرف شده برای لوگو می تواند لیست قیمت های طراحی لوگو متفاوتی را جلوی دیدگان شما قرار دهد و این شما هستید که با انتخاب بهترین شرکت طراحی لوگو، به کسب و کار خود اهمیت داده اید.

نرخ ساخت لوگو در سال 1400 چگونه معین می شود؟

با توجه به شرایط فعلی بازار در جامعه، تعرفه های نجومی هم برای طراحی لوگو ارائه می شود که ممکن است حتی کیفیت آن چنان قابل قبولی هم نداشته باشد؛ اما می توان شرکت طراحی لوگو ما را که تعرفه بسیار پایین تر از تعرفه انجمن طراحان گرافیک دارد را معرفی کرد. این سایت می تواند با هزینه مدنظر شما، کیفیت قابل قبولی را با توجه به منحصربه فرد بودن لوگو، به شما ارائه دهد.

می توان گفت ارائه دهندگان قیمت طراحی لوگو با توجه به مواردی که روی آن پیاده می نمایند، قیمت کار را معین می نمایند. آن ها می توانند بر اساس احتیاجهای کسب و کار شما که در ابتدا معین می شود و اینکه شما چه سبک از انواع لوگو را می پسندید و در ادامه با آنالیز اهداف برند، رنگ، اندازه و موارد دیگری که مکمل این هاست، به درک درستی از احتیاج و خواسته های شما برسند.

قیمت طراحی لوگو در رایان طرح چقدر است؟

شرکت طراحی لوگو ما همه جوانب شرایط فعلی جامعه را در نظر گرفته تا کسب و کارهای بیشتری بتوانند با داشتن یک لوگوی اختصاصی و زیبا، درعین حال نحوه قیمت گذاری خود را منصفانه تر و با یک تخفیف 10 درصدی روی تمام خدمات گرافیکی ارائه دهد که این خود یک امتیاز جذاب برای رایان طرح محسوب می شود.

درصد رضایتمندی مشتریان از مجموعه رایان تر 90 تا 98 درصد بوده که این خود یکی از افتخارات این مجموعه به حساب می آید. شرکت طراحی لوگو ما می تواند طراحی لوگوتایپ، لوگو تصویری و همچنین لوگو ترکیبی را به شما ارائه دهد که اگر شما اهمیت این سه مورد را مدنظر داشته باشید، می توانید در جلب مشتری، شناخته شدن برند و رقابتی حرفه ای با همکاران هم رده خود یک شاخص منحصربه فرد محسوب شوید که همه این ها را می توانید با سفارش طراحی لوگو از رایان طرح باقیمتی مناسب برای کسب و کار خود داشته باشید.

  • قیمت طراحی لوگوتایپ

اگر بخواهید یک لوگوی ساده و خوانا، اما با طراحی زیبایی داشته باشید، بهتر در ذهن مخاطب جایی می گیرد و شما می توانید لوگوتایپ خود را که یک آرم نوشتاری محسوب می شود که از فونت های بسیار متفاوت دستی یا فونت های کامپیوتری طراحی می شود، سفارش دهید و باید طوری کار شود که در عین سادگی منحصربه فرد و خاص باشد.

به طوری که ازنظر خوانایی، جذاب و به یادماندنی باشد و در ذهن افراد فراموش نشود. باید بدانید که طراحی همچین لوگویی به این شکل، اصلاً کار ساده ای نیست. قیمت طراحی لوگوتایپ نیز با توجه به این مواردی که گفته شد، معین می شود. یک نمونه پیروز در لوگوتایپ را می توان کوکاکولا دانست. اما استفاده از فونت معمولی همواره پیروز نخواهد بود.

البته یکی از برندهای معروف دیگر زمزم می باشد که در این زمینه پیروز بوده است. همواره این نکته مدنظرتان باشد که به هیچ وجه قیمت معین شده برای لوگو معین نماینده کیفیت و اختصاصی بودن آن نیست و نباید این را معیار قرار داد؛ بلکه می توانید نمونه کارها و خدمات شرکت طراحی لوگو ارزان را در نظر بگیرید و بعدازآن تصمیم خود را قطع کنید.

هزینه طراحی لوگوتایپ: در زمان 4 الی 12 روزه از قیمت 770 هزار تومان تا 970 هزار تومان بسته به تعداد دفعات ویرایش و تعداد اتود می توانید سفارش خود را ثبت کنید.

  • قیمت طراحی لوگو تصویری

اگر می خواهید لیست قیمت طراحی لوگو تصویری را که بیشتر مربوط به امور خدمات و تجاری می باشد و در این نوع از لوگو یک تصویر به عنوان سمبلی از کسب و کار مطرح می شود و از تصاویر واقعی در آن استفاده می شود را موردآنالیز قرار دهید، باید بدانید که هزینه طراحی لوگو تصویری از لوگوتایپ گران تر است و باید مبلغ بیشتری را برای کار مدنظر کنار بگذارید.

حتماً این را باید بدانید که سفارش لوگو بدون آن که به قوانین برندسازی توجه شود، قطعاً به منزله هدر دادن منابع اقتصادی شماست. پس می توان این گونه برداشت کرد که خلق نماد بصری برند، احتیاجمند یک دید استراتژیک و علمی است که به صورت مؤثر بتواند هویت برند شمارا در معرض عموم قرار دهد که درنتیجه می تواند تصویری جذاب و خیره نماینده از برند، محصول، شرکت و کسب و کار شما باشد که در معرض عموم قرار می گیرد.

در این مورد هم لیست قیمت طراحی لوگوی مختلفی با توجه به کیفیت کاری که به شما ارائه می شود، برایتان ارائه شده که یکی از به صرفه ترین و باکیفیت ترین ها، سایت رایان طرح است.

هزینه طراحی لوگو تصویری: گرافیست های ما سفارش شما را از قیمت 750 هزار تومان تا 970 هزار تومان با در نظر دریافت تعداد ویرایش و مقدار اتود و زمان تحویل از 4 تا 12 روزه به شما تحویل می دهد .

  • قیمت طراحی لوگو ترکیبی

نرخ طراحی لوگو در این نوع از خدمات نیز متفاوت و بسته به کیفیت و اختصاصی بودن آن دارد؛ به صورتی که لوگوی ترکیبی، از ترکیب لوگوی تایپی و لوگوی تصویری ایجاد می شود و قیمت آن از لوگوی تصویری و لوگوی تایپ بالاتر است.

نکته ای که باید در این طراحی مدنظر باشد، این است که نباید طراحی مدنظرتان شلوغ باشد و درعین حال کیفیت هر دو مورد بالا را در آن رعایت شده باشد. با توجه به اینکه ممکن است زمان صرف شده برای طراحی این لوگو بیشتر از موارد قبلی باشد، می تواند روی هزینه تمام شده تأثیر بیشتری داشته باشد. البته که این نکته باید مدنظر باشد که پیدا کردن یک طرح خاص که پرستیژ بالایی برای کسب و کار شما ایجاد کند، زمان بسیار زیادی را از طراح می گیرد و اگر منتج به یک نتیجه منحصربه فرد و عالی باشد به قیمت طراحی لوگو ترکیبی می ارزد.

هزینه طراحی لوگو ترکیبی: از 790 هزار تومان که تعداد ویرایش سه دفعه و دو اتود درمجموع چهارروزه تحویل می شود تا قیمت 990 هزار تومان که با تعداد ویرایش 5 دفعه و 6 اتود به صورت 12 روزه به شما تحویل می شود.

چگونه سفارش طراحی لوگو خود را ثبت کنم؟

علاوه بر این که باید توانایی خلاقانه و مهارت برای اجرای یک طرح لوگو وجود داشته باشد، اما قسمت مهم ماجرا را می توان قدرت جلب مشتریان بالقوه به وسیله برنامه ریزی برای برند و مراحل حرفه ای دریافت اطلاعات، برای رسیدن به مراحل اجرایی و خلاقانه طراحی لوگو و طراحی آرم در نظر داشت.

برای سفارش طراحی لوگو ارزان در رایان طرح و اطلاع از تعرفه ها، می توانید به شماره 09229026345 در واتساپ پیغام دهید یا برای مشاوره طراحی لوگو با شماره 02191307049 تماس بگیرید.

بعد از خواندن این مقاله شما از لیست قیمت طراحی لوگو، قیمت سفارش لوگو و جزئیات سفارش آن آشنا شدید و امیدواریم که بتوانید برای شرکت، کسب و کار و یا هر موردی که احتیاج به طراحی لوگو داشته باشد بتوانید انتخابی درست و باکیفیت و منحصربه فرد را داشته باشید. قطعاً ارزانترین تعرفه لوگو را نمی توان کم کیفیت ترین آن دانست.

در این مقاله سعی کردیم ابعاد مختلف سفارش طراحی لوگو و قیمت های مختلف ساخت لوگو ساده، اختصاصی و حرفه ای را به صورت کاملاً جامع با ابعاد مختلف آن در خصوص شرکت طراحی لوگو رایان طرح به نشانی https://rayantarh.com.به شما ارائه دهیم.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1787

به "قیمت طراحی لوگو حرفه ای چقدره؟(ارزانترین تعرفه)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت طراحی لوگو حرفه ای چقدره؟(ارزانترین تعرفه)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید