محوطه سازی و کف سازی و ایجاد آلاچیق در حاشیه چمن سلطانیه

به گزارش آناسی، معاون میراث فرهنگی استان زنجان با اشاره به سرمایه گذاری برای توسعه زیر ساختهای گردشگری استان زنجان گفت: 870 میلیون ریال اعتبار برای توسعه زیر ساختهای گردشگری غارکتله خور در نظر گرفته شده است.

محوطه سازی و کف سازی و ایجاد آلاچیق در حاشیه چمن سلطانیه

جهت دریافت خدمات طراحی و اجرای آلاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

میکائیل موسوی در گفت وگو با خبر نگار خبرنگاران در زنجان با بیان اینکه غار کتله خور جزو بناهای تاریخی و مناطق پر تردد گردشگری استان است گفت: در راستا ورودی این غار راستا جدیدی با اعتبار 870 میلیون ریال برای مسافران ایجاد می گردد.

وی با اشاره به ایجاد آلاچیق و مکان های استراحت برای مسافران و گردشگران در محوطه غار کتله خور گفت: در جنب ورودی سالن انتظار راستا جدیدی برای رفاه حال مسافران و دسترسی آسان گردشگران به داخل غار احداث می گردد.

معاون سرمایه میراث فرهنگی و صنایع دستی، گردشگری استان زنجان توضیح داد:این طرح در حال انجام بوده و به زودی راه اندازی می گردد.

وی اعلام کرد: محوطه سازی و کف سازی و ایجاد آلاچیق در حاشیه چمن سلطانیه نیز در حال تکمیل است که با اعتبار 5 میلیارد ریال به اتمام می رسد.

موسوی با اشاره به اختصاص 500 میلیون ریال اعتبار برای ساخت سرویس های بهداشتی و نمازخانه در بخش دندی و مراکز اطلاع رسانی آن و همچنین مرکز اطلاع رسانی گیلوان گفت: در منطقه گردشگری شیت نیز با اعتباری بالغ بر 570 میلیون ریال جهت ایجاد پارکینگ و پله های دسترسی و سرویس های بهداشتی صرف شده است.

معاون سرمایه میراث فرهنگی و صنایع دستی،گردشگری استان زنجان گفت: در خصوص هزینه کرد حاشیه چمن سلطانیه اعتبار تخصیص یافته از سوی صندوق حفظ و احیاء کل کشور است و این صندوق از بعضی بناهای تاریخی حمایت می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1402 بروزرسانی: 6 فروردین 1402 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1026

به "محوطه سازی و کف سازی و ایجاد آلاچیق در حاشیه چمن سلطانیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محوطه سازی و کف سازی و ایجاد آلاچیق در حاشیه چمن سلطانیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید