بازسازی آپارتمان: بازسازی آبنمای بوستان آب وآتش در آستانه تعطیلات نوروزی

به گزارش آناسی، خبرگزاری خبرنگاران-بوستان آب و آتش در قالب طرح استقبال از بهار 1401 برای حضور گردشگران و مسافران نوروزی بازسازی و بازسازی می گردد.

بازسازی آپارتمان: بازسازی آبنمای بوستان آب وآتش در آستانه تعطیلات نوروزی

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، بوستان آب و آتش در قالب طرح استقبال از بهار 1401 برای حضور توریستان و مسافران نوروزی بازسازی و بازسازی می گردد. در عملیات عمرانی بوستان آب و آتش سازه آبنما زنگ زدایی و بازسازی می گردد تا شهروندان بتوانند در ایام نوروز و نیمه اول سال از خدمات این بوستان برترین بهره را ببرند.

منطقه فرهنگی و توریستی عباس آباد برای ایام نوروز 1401 با شعار تهران دیدنی- عید شرقی از ماه ها قبل با برنامه ریزی در راستای جذب توریست و مسافران نوروزی، بازسازی اماکن تفریحی خود را در دستور کار قرار داده است.

یکی از بخش های مفرح و مجذوب کننده آب و آتش در کنار 5 پرده روایت حضرت ابرهیم (ع)، آبنمای آن است.

بوستان آب و آتش یکی از جاذبه های توریستی و مکان های دیدنی تهران است که در منطقه فرهنگی و توریستی عباس آباد قرار گرفته است. این بوستان در سال 1388 در اراضی عباس آباد تهران افتتاح شد که امروزه یکی از مشهورترین مکان های دیدنی تهران به شمار می آید. این پارک دارای امکاناتی کامل است و بعلاوه قرارگیری آن در نزدیکی پل طبیعت، بوستان بنادر و بوستان نوروز باعث شده که مقدار بازدید بالایی در طول سال به ویژه ایام نوروز داشته باشد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 2120

به "بازسازی آپارتمان: بازسازی آبنمای بوستان آب وآتش در آستانه تعطیلات نوروزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی آپارتمان: بازسازی آبنمای بوستان آب وآتش در آستانه تعطیلات نوروزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید