معاونت علمی استاد دانشگاه تهران را بعنوان پژوهشگر برتر انتخاب کرد

به گزارش آناسی، علی طاهری نجف آبادی، عضو هیات علمی دانشگاه تهران و پژوهشگر شرکت نفت و گاز سرو، بعنوان پژوهشگر برتر از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری معرفی گردید.

معاونت علمی استاد دانشگاه تهران را بعنوان پژوهشگر برتر انتخاب کرد

به گزارش خبرنگار فناوری خبرنگاران، مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر استفاده کننده از خدمات شبکه آزمایشگاهی و آزمایشگاه های برتر عضو این شبکه صبح امروز 13مهرماه با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری برگزار گردید.

علی طاهری، نیز در این مراسم بعنوان محقق برتر در حوزه استفاده از خدمات شبکه آزمایشگاهی و فناوری معرفی گردید.

سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهور در این مراسم گفت: شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی را راه اندازی کردیم تا خدمات به پژوهشگران و محققان ارائه گردد. این شبکه یک باشگاه صد هزار نفری عضو دارد که 95 هزار پژوهشگر و 5 هزار شرکت را شامل می گردد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری اضافه کرد: این شبکه در حال حاضر بزرگترین خریدار خدمات آزمایشگاهی در سطح کشور است تا درآمدزایی نیز برای افراد صاحب دستگاه باشد.

علی طاهری نجف ابادی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران هم اکنون در پروژه های بازیافت فلزات گرانبها از پسماند های جامد صنایع مختلف و فراوری نمک فلزات مورد احتیاج، با شرکت دانش بنیان نفت و گاز سرو همکاری می کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 آبان 1399 بروزرسانی: 17 آبان 1399 گردآورنده: anasi.ir شناسه مطلب: 1350

به "معاونت علمی استاد دانشگاه تهران را بعنوان پژوهشگر برتر انتخاب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معاونت علمی استاد دانشگاه تهران را بعنوان پژوهشگر برتر انتخاب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید